Mijn witte velgjes zijn maar 15 inch...Het word dus toch een houder?![]()
Ik vind die oz wel mooi ik denk dat 13inch iets te klein zal zijn of er zal een te grote ruimte bevinden boven de banden
17 of 16 zou ik zelf voor gaan15 heel misschien.
voor 15inch vind ik die Ronal turbo zonder opdruk super(op marktplaats 700:shock:) voor Ronal a1 daarna
17inch azev a of Oz of iets anders met spaak niet te dun en niet te dik
Bert155 verkocht nog azevs met diepe rand die zouden ook mooi staan denk ik
Dan oogtie wel mooi zo verlaagd en 15inch alleen zal dat nog wel fijn rijden zo op de straat?Mijn witte velgjes zijn maar 15 inch...Het word dus toch een houder?![]()
Ik vind die oz wel mooi ik denk dat 13inch iets te klein zal zijn of er zal een te grote ruimte bevinden boven de banden
voor 15inch vind ik die Ronal turbo zonder opdruk super(op marktplaats 700:shock:) voor Ronal a1 daarna
Onder mijn Zwarte Giul zaten 17ers.. maar dat weet Tone nog wel
Met die auto mag ik de weg niet meer op neeDan oogtie wel mooi zo verlaagd en 15inch alleen zal dat nog wel fijn rijden zo op de straat?Mijn witte velgjes zijn maar 15 inch...Het word dus toch een houder?![]()
Onder mijn Zwarte Giul zaten 17ers.. maar dat weet Tone nog wel
Maar je zal vastwel voor op circuit gaan
Voor de mensen die de Zwarte Giulietta niet kennen, ben er nog steeds erg blij mee Tone!!!! ze staat nu naast mijn bureau in de showroom te pronkenja die zwarte met die 17 inchers was eerst nl van mij, maar is ondertussen alweer een aantal jaren de schitterende wagen van martin, dus in goede handen