Nadat er een paar antwoorden zijn weggehaald die wel degelijk technische inhoud hadden, ga ik in "mijn" stukkie van het forum me niet meer thuis voelen.
Dubieuze opmerkingen van moderators zoals de laatste dat kopervet gaat druppelen op je schijven, (er zijn er meerdere (mods) hoor dus dat is niet persoonlijk, maar chronologisch), blijven staan. De mijne over krakende dingetjes zijn weg... ik heb niet eens de kans gekregen om te reageren, gebeurde in een paar uur oid?
Op verschillende plekken zijn er al eens kritische vragen gesteld richting moderators, maar nooit antwoorden gekomen. Why?
Ik heb mijn technische kennis in de rubriek techniek aardig t.b.v de club kunnen uitleven, maar blijkbaar is er nu een punt bereikt.
Met 8500 postings waarvan er toch wel een paar nuttige tussen zitten vind ik dit moeilijk te begrijpen.
Mijn laatste posting is weggehaald, daar stond o.a. Ciao... (klaar met dit topic het antwoordt stond er wel heel duidelijk, niet door mij maar door een andere vakman!) Er ging daar niest mis, het was hard en duidelijk! Dus onbegrip voor de ingreep die elders, bv bij 155 de mod met 2 maten, beter op zijn plek was geweest!
Blijkbaar heeft men Ciao tegen mij als techneut gezegd....... Dan zeg ik ciao terug!
en weer worden er antwoorden zonder melding weggehaald..
een vraag als:
is het een dubbelwerkende thermostaat is toch acceptabel?
Topics die ik oprakel worden snel verborgen...

ow... ik zie nu dat ze ineens gesloten worden...
en de techniek... de vroeger ook reltrappende moderators (Bassie en Adriaan) gaan daar nu antwoorden, hoop ik dan voor de leden met vragen, want het gaat toch om het wij gevoel??
Of toch om wie de grootste heeft?
Succes met het doormeten van lambdasondes, werkplaatshandboeken zoeken benzinedruk meten...
Kennis delen is mijn toegevoegde waarde geweest....en wat is de toegevoegde waarde van ........