Is tijdens tijdens het rijden voordat de auto sstilviel je radio als eerste beginnen te weigeren?? Dat ie eerst een paar keer wegviel voor dat de hele auto stilviel??
gr Tom

als je bobine niet goed zou zijn dan had de anwb-wegenwachter dat wel gevonden.....hallo mede forumers ik zat zelf te denken aan een bobine die niet helemaal lekker kan dit ??
maar warom zou mn auto ineens uitvallen het dan vervolgens een dag bijna niet aan de praat kan krijgen en vervolgens in een keer weer loopt ????
waar zit eigenlijk de bobine bij een 33 en hoeveel stroom zou deze moeten leveren
maar kan ik er 100% vanuit gaan dat het niet aan mn blok ligt of bestaat die mogelijkheid er nog steeds
groeten niels

Je interpreteert me verkeerd! Ik bedoel dus, dat mijn ingeving niet te rijmen is met het afsleepverhaal. M.a.w. eigenlijk geloof ik het niet, maar de sympthonen wezen mij (onterecht?) zomaar in die richting. Ik geef dus GEEN oordeel over de ANWB!Dus op afstand een oordeel vellen over het wegslepen van de ANWB zegt meer over degene die het schrijft dan degene die afsleept.![]()

YEP! Zo heb ik een 1.7 staan die ik wegsleepte (en eigenwijs toch nog probeerde aan te slepen - met blokkerende voorwielenik heb wel eens een blok met verotte drijftstanglagers en een aangetaste zwaar gegroefde krukas heel netjes (muv een licht tikken) horen draaien op 600 rpm...... dus dat zegt niet zoveel...
Als de ww-er zegt dat het blok vast zit dan zou ik daar toch sterk rekening mee houden en de olio eraf halen. Carter eronder weg en eerst maar eens 1 drijfstanglager bekijken.....