Ik wilde eerder al niet antwoorden....maar na de vorige post...moet ik het toch melden.... met het risico dat velen over me heen zullen vallen
rekbouten moet je zover ik weet, wil je het goed doen, slechts eenmaal gebruiken! Uiteraard het zal best kunnen en er zijn er die het ook zonder problemen doen...maar je loopt kans dat een bout springt als ie wederom op spanning wordt gezet en vervolgens nog eens lekker wordt opgestookt door de remklauw. Hoe groot die kans is?? Geen idee.... maar zou het risico niet willen lopen. Ben ik nu zo'n streng geval?
Correct me if I'm wrong!!
2000Spider: Koop eens een werkplaatshandboek van de spider. Je zult versteld staan wat daar allemaal in staat en hoe eenvoudig het wordt met de step-by-step beschrijvingen! (zo'n boekje is het geld meer dan waard!) Maar dan nog is het uiteraard van belang dat je eerst eens rustig kijkt hoe alles in elkaar zit! Fotootjes doen soms wonderen, als je weer alles terugschroeft! Begin dan met de kleine dingetjes....als je dan denkt....hey dit lukte goed..ga je steeds een stapje verder. Uiteindelijk zul je heel veel zelf aan kunnen pakken! Beetje rondneuzen in het forum of googlen kan ook nooit kwaad
En ja voor nu lijkt het me inderdaad verstandig om het remsysteem goed na te laten kijken! Daar is je leven te lief voor!
succes!
Oud: Guilietta 1.6 (1983) , Alfa 75 1.8ie (1991), Alfa 145 1.6TS 120pk (1999), Alfa 147 1.6TS 105pk (2004), Alfa 147 2.0 (2006)
Huidig: Guilietta Turismo 2.0 JTDM (2014)
Trots: Bertone GTJ1300 uit 1972 zelfstandig gerestaureert...