Iemand ervaring hiermee ?
Ik wil van mijn contactpunten ontsteking af op de 2.0 Giulia, stroomverdeler heeft wat speling op de as,
transistor is ook overleden denk ik, het wordt tijd voor iets anders

Ik heb er veel goede verhalen over gehoort. Kennis van me heeft het op zijn Snoek / Eend zitten, op Alfa's heb ik het zelf nog niet geprobeerd...Iemand ervaring hiermee ?
Ik wil van mijn contactpunten ontsteking af op de 2.0 Giulia, stroomverdeler heeft wat speling op de as,
transistor is ook overleden denk ik, het wordt tijd voor iets anders

als ik voor 1/3 van de prijs dezelfde of mischien wel betere kwaliteit kan krijgen dan is de keuze snel gemaaktPrijs is voor mij eigenlijk nooit doorslaggevend of ik iets aanschaf of niet, de kwaliteit en of de mogelijkheden zijn dat wel,
ik rijd deze auto's omdat ik dit leuker vind, iig dank je voor de tips wbt de goekopere oplossingen
Ik heb ook nog een een nieuw Bosch setje op de plank liggen, maar informeer specifiek naar die 123 om de redenen zolas aangegeven door
o.a. Berlina addicted, het heeft wat meer mogelijkheden, tot nu de reacties positief dus
Had ook al op het 123 forum gekeken, daar komen alleen de problemen aan bod, logisch maar geeft geen goed beeld

een orginele 75-carb ontsteking (electronisch) behoeft niet te worden omgebouwd met pertronics of luminitionals je een petronix of luminition setje koopt heb je nog steeds te maken met je centrifugaal gewichtjes en eventuele speling in het ontstekingssysteem. het vervangt alleen de contactpuntjes.
Dan mag je wel goedkoper uit zijn maar je houd dan je afwijking door de slijtage gewichtjes en veertjes en eventuele speling op je rotoras . Met het 123 ignition systeem ben je daarvan voor eeuwig verlost en het is instelbaar!! Ik kan en wil niet in andermans portemonnee kijken maar ik wilde dat ik dit veel eerder gekocht had. Voor mij is dit absoluut de aankoop van het jaar geweest.
Mvg. Richard www.berlina.nl

Klopt helemaal, maar de vervroeging werkt nog steeds met veertjes en gewichtjeseen orginele 75-carb ontsteking (electronisch) behoeft niet te worden omgebouwd met pertronics of luminitionals je een petronix of luminition setje koopt heb je nog steeds te maken met je centrifugaal gewichtjes en eventuele speling in het ontstekingssysteem. het vervangt alleen de contactpuntjes.
Dan mag je wel goedkoper uit zijn maar je houd dan je afwijking door de slijtage gewichtjes en veertjes en eventuele speling op je rotoras . Met het 123 ignition systeem ben je daarvan voor eeuwig verlost en het is instelbaar!! Ik kan en wil niet in andermans portemonnee kijken maar ik wilde dat ik dit veel eerder gekocht had. Voor mij is dit absoluut de aankoop van het jaar geweest.
Mvg. Richard www.berlina.nl