als je geen papieren of nrborden hebt krijg je dan toch een auto op kenteken?
auto waar ik het voor vraag komt uit belgie...

Inderdaad, dit zou onwettig zijn en dus in strijd met het forumreglement.Oei ,'dat mag niet he koos.......'Nope
maar ... bla bla bla![]()
Pas maar op dat niemand hier aanstoot aan neemt, ik suggereerde recent ook zo'n soort iets en werd verzocht (via de mods) om mn reactie aan te passen...![]()
Grtz,fRank

Damn, wat is hij weer snel / wakkermoet je je quote ook effe aanpassen he!!

dan is dat sinds kort veranderd , heb er diverse ingevoerd met alleen een gelijkvormigheids attest (vlgns. mij gewoon aan te vragen bij dealer belgie) krijg ook regelmatig de Belgische papieren terug,weet niet of t veranderd is maar bij auto,s zonder papieren werd nagegaan of deze vermist waren.Nope
maar je kan een kenteken zoeken ve NL auto... met auto erbij en die Belgische laten staan voor de belgen

zo moet het officieel:als je geen papieren of nrborden hebt krijg je dan toch een auto op kenteken?
auto waar ik het voor vraag komt uit belgie...
een bouwjaar verklaring kun je aanvragen via CentroDocumentazione@alfaromeo.comIn reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.
De motor wijziging is geen probleem.
Dat u de papieren kwijt bent is wel een probleem.
Wilt u het voertuig keuren dan heeft u het buitenlandse kentekenbewijs nodig.
Anders dient u een bouwjaar verklaring van de fabrikant aan te vragen en dient u doormiddel van een aankoopnota aan te tonen dat u rechtmatig eigenaar bent.
Hiermee kunt u het voertuig met gewijzigde motor aanbieden voor een kentekenkeuring op een RDW keuringsstation.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben genformeerd.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice RDW