*soliciteert naar zitplaats naat chauffeur*Als het wordt wat er gezegd wordt dan ga ik nog 1x naar de Nordschleife om er een hele dikke bonus te draaien en verder zoeken ze het maar uit daar

*soliciteert naar zitplaats naat chauffeur*Als het wordt wat er gezegd wordt dan ga ik nog 1x naar de Nordschleife om er een hele dikke bonus te draaien en verder zoeken ze het maar uit daar
Je kunt Zolder ook zonder huren: BMW drivers club bijvoorbeeld levert zelf de baanposten om op die manier het circuit rijden betaalbaar te laten.Dat zal gezien de bezoekers van een gemiddelde trackday geen probleem mogen geven. Ik dacht dat een dagje Zolder ook al 12000 eurie kost en dat is zonder baancommisarisssen die je verplicht moet mee huren, ook moet je dan nog zelf voor een dokter zorgen.Ga eens 100 man zoeken die op dezelfde dag kunnen en over de brug komen... prettige wedstrijd!
Sander als jij toiletpapier regelt mag je mee*soliciteert naar zitplaats naat chauffeur*Als het wordt wat er gezegd wordt dan ga ik nog 1x naar de Nordschleife om er een hele dikke bonus te draaien en verder zoeken ze het maar uit daar
Jouw waardebon is nog steeds geldig hoor!Is mijn waardebon ook ineens niks waard.![]()
Mooie impuls aan de plaatselijke economie. NOT
weet ik toch.Jouw waardebon is nog steeds geldig hoor!Is mijn waardebon ook ineens niks waard.![]()
Mooie impuls aan de plaatselijke economie. NOT
In iedergeval die bon van mij.
De "Tamtam" doet het nog prima blijkbaar. Aernoudt-San has just entered the building.@Aernoudt je moet nog wel ff je Avater aanpassen in:
![]()