BOR
Advanced Member
Advanced Member

RE: SPIDERitis en Herfsttomaat

di nov 20, 2007 18:21

mooi ! :wink:
1750 GTV - '69
Brera 3.2 - '06

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

di nov 20, 2007 18:57

Verrie naizzzzzzzzzzzz :o :o

Afbeelding

Bij die kolenboer ook een mooie omgeving. Haven van "Gand" ??
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

di nov 20, 2007 19:37

Zijn weer wreed schoon fotoookes !
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: SPIDERitis en Herfsttomaat

di nov 20, 2007 21:04

Dat is alles . :lol: :oops:
Meer moet het niet zijn.... :wink: Prachtige foto's!

SPIDERVELOCE1750

wo nov 21, 2007 08:57

Bij die kolenboer ook een mooie omgeving. Haven van "Gand" ??
Misschien . :lol:

Het was nogal een geheime locatie . :wink:

Bedankt iedereen voor de kreetjes . :D

Stef33
Guru
Guru

wo nov 21, 2007 12:16

Mooi fotos..., maar meteen een brutale vraag:

Heb je misschien wat detail opnamen van de velgen van de spider? Ik zie wel een foto van 1 wiel, maar helaas is er niets aan in te zoomen.

Ik heb onder mijn bertone dezelfde velgen (zo op het eerste gezicht). Deze zijn alleen door de vorige eigenaar nogal slecht in de lak gezet en ik wil ze eens (laten) opknappen. Het afdekplaatje is nu helemaal een drama: het logo is grof met de hand 'ingeklodderd'. Nog een meer technische vraag over die velgen: weet je of er tubeless banden omheen kunnen, op die van mij zitten momenteel binnenbanden.
Stef
1750 GTV, 1969, AR735 Grigio Indaco
159 SW 1750 TBi, 2010, AR568 Grigio Titanio
Gehad: 33 1.3S, 33 1.7IE, 75 2.0TS, 156 SW 2.0TS

novantamanu
Member
Member

wo nov 21, 2007 12:51

Heb je misschien wat detail opnamen van de velgen van de spider? Ik zie wel een foto van 1 wiel, maar helaas is er niets aan in te zoomen.

Ik heb onder mijn bertone dezelfde velgen (zo op het eerste gezicht). Deze zijn alleen door de vorige eigenaar nogal slecht in de lak gezet en ik wil ze eens (laten) opknappen. Het afdekplaatje is nu helemaal een drama: het logo is grof met de hand 'ingeklodderd'. Nog een meer technische vraag over die velgen: weet je of er tubeless banden omheen kunnen, op die van mij zitten momenteel binnenbanden.
Het zijn BWA velgen . Ik heb de Spider zo gekocht zonder de originele erbij .
De velgen zijn 3 jaar geleden gepoedercoat en we zijn echt blij met het resultaat . Of daar tubeless banden omkunnen heb ik geen idee van .
De banden zijn Pirelli P 1000 . Toevallig nieuw op de kop kunnen tikken .
De centertjes dan zijn compleet fake : Het zijn afgeleefde exemplaren van de velgen van een (opgeroeste) 33 en ze zijn overkleefd met van die stickers in relief . (Eén euro per stuk )
Als ik straks tijd heb maak ik eens een detailfoto voor jou .

Yo , Manu .
zie : spiderveloce1750 Afbeelding

SPIDERVELOCE1750

wo nov 21, 2007 14:09

Het zijn BWA velgen . Ik heb de Spider zo gekocht zonder de originele erbij .
De velgen zijn 3 jaar geleden gepoedercoat en we zijn echt blij met het resultaat . Of daar tubeless banden omkunnen heb ik geen idee van .
De banden zijn Pirelli P 1000 . Toevallig nieuw op de kop kunnen tikken .
De centertjes dan zijn compleet fake : Het zijn afgeleefde exemplaren van de velgen van een (opgeroeste) 33 en ze zijn overkleefd met van die stickers in relief . (Eén euro per stuk )
Als ik straks tijd heb maak ik eens een detailfoto voor jou .

Yo , Manu .
SMS vanuit de garage :lol: : Die Pirelli 's blijken tubeless te zijn , dus het kan . :wink:

Straks misschien een fotooke .

Stef33
Guru
Guru

wo nov 21, 2007 14:41

OK, bedankt. Dat maakt het een stuk eenvoudiger om er weer nette banden omheen te krijgen. Maar het was zomaar even een brutaal vraagje, geen spoed opdracht hoor. :lol:

Nog een foto zou heel mooi zijn, maar zoals gezegd: haast je niet voor mij. Ik moet er eindelijk eens nieuwe banden omheen leggen (de huidige zijn 20+ jaar oud geloof ik en hebben weinig grip) en dat lijkt mij een mooi moment om ook eens te zien of er iets met de velgen te doen is. Ik moet dan ook een kleur kiezen en een voorbeeld is dan zeer welkom.
Stef
1750 GTV, 1969, AR735 Grigio Indaco
159 SW 1750 TBi, 2010, AR568 Grigio Titanio
Gehad: 33 1.3S, 33 1.7IE, 75 2.0TS, 156 SW 2.0TS

SPIDERVELOCE1750

wo nov 21, 2007 15:34

OK, bedankt. Dat maakt het een stuk eenvoudiger om er weer nette banden omheen te krijgen. Maar het was zomaar even een brutaal vraagje, geen spoed opdracht hoor. :lol:

Nog een foto zou heel mooi zijn, maar zoals gezegd: haast je niet voor mij. Ik moet er eindelijk eens nieuwe banden omheen leggen (de huidige zijn 20+ jaar oud geloof ik en hebben weinig grip) en dat lijkt mij een mooi moment om ook eens te zien of er iets met de velgen te doen is. Ik moet dan ook een kleur kiezen en een voorbeeld is dan zeer welkom.
Geen probleem hoor . Manu moest toch in de loods zijn om wat roest weg te werken bij de Koerstomat :( .

EN we doen het trouwens liever onmiddellijk , want anders durven we het wel eens te vergeten . :oops: :wink:

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo nov 21, 2007 18:14

SMS vanuit de garage :lol: : Die Pirelli 's blijken tubeless te zijn , dus het kan . :wink:

Zeker weten toch dat nooit één of andere knoeft er tubeless heeft opgelegd zonder dat de velgen een veiligheidsrandje hebben ? Ik wil ze de kost niet geven... :?
Wil geen spelbreker zijn hoor (daar zijn die spellen veel te goed voor :lol: )
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

novantamanu
Member
Member

wo nov 21, 2007 18:59

Zeker weten toch dat nooit één of andere knoeft er tubeless heeft opgelegd zonder dat de velgen een veiligheidsrandje hebben ? Ik wil ze de kost niet geven... :?
Wil geen spelbreker zijn hoor (daar zijn die spellen veel te goed voor :lol: )
Aan mijn Spider wordt niet -geknoeft-? :shock: verstaat ge dat goed ? :twisted:

Toen ik in 1979 de Spider kocht had ie deze velgen met Pirelli P1000 erom .
't Zou al moeten lukken zeker . 8)

Yo ...
zie : spiderveloce1750 Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”