Alleen de grens opzoeken doe je niet op de ring.Uiteindelijk zal je toch op de grens gaan rijden van wat de auto nog kan. De grens van een geprepareerde auto ligt alleen wat verder weg, dus zal je harder gaan rijden om alsnog op de grens te komen. Dit snappen jullie zelf toch ook wel?
Precies; als je dat wel doet op de Ring dan mis je echt een paar grijze cellen......
Alleen de grens opzoeken doe je niet op de ring.
Iedereen die met zijn verstand nog een beetje aanwezig, dus zonder waas voor de ogen, rondrijdt heeft een serieuze marge.
Er is domweg te weinig (lees: geen) plek voor fouten als je op de grens zit op de ring.
Iemand al overdacht wat dit betekend voor Ron Simoms en zijn bedrijf...??![]()
En zo zijn er vast nog meer?
Heb hem nog niet gesproken maar verwacht dat wel snel te doen. Blij kan hij er niet mee zijn, dunkt me...Iemand al overdacht wat dit betekend voor Ron Simoms en zijn bedrijf...??![]()
En zo zijn er vast nog meer?
ik zal je het nog sterker vertellen...Ja,
ik ben er een paar dagen al goed ziek van.
Wilde langzaam na een jaartje afwezigheid weer eens aan mijn ring ts beginnen als voorbereiding op het komende seizoen.
Nu is mijn ring ts niet zo heel erg spannend, maar wat voor een leek al zichtbaar is: kuipstoeltjes, leeggeplukte auto, home-made coil-overs en stabi's ga je dus nooit als tuv legaal verkocht krijgen.......
SI is misschien een alternatief.
Echter niks gaat tippen aan die unieke historische uitdagende baan waar ik al jaren op zoek ben naar de ideale lijn. Een dergelijke "seat-time" die je daar krijgt voor je jaarkaart krijg je nergens. En de charme is voor mij ook wel een beetje dat ik zelf kan bepalen wanneer ik rij en met wie ik oprij etc!
En de gein is weer mensen met een bak geld gaan het toch weer voor mekaar krijgen om alles tuv gekeurd te krijgen.
Het lijkt erop dat het een volledig duits feestje gaat worden op de ring.
Ik begin maar te sparen voor een elise of excige en hopen dat in 2027 de ring nog toegankelijk is voor een oude aftands lotus
Schieten doe ik niet hoor.Ik ga hier afgeschoten worden![]()
![]()
maar ga de vraag toch stellen (als Ring-leek)
Zou het kunnen dat de snelheidsverschillen tussen de "gewone" en de "omgebouwde" wagens te groot geworden zijn, en dat men daarom één groep wil uitsluiten ?
Als het dan toch openbare weg is kunnen ze al moeilijk de "omgebouwden" toelaten en de standaard wagens weigeren.
Die snap ik niet?
als je als race team op kom dragen met je racer (totaal niet TUF gekerd dus) en je wil ff een rondje doen dan mag dat gewoon...