Van mijn alfetta2000 1980 heb ik ook zulke klauwen...
Ik heb me revisiesetjes bij USN centuri vandaan...

Zodra ik er uit ben (als dat ooit gebeurt) zal ik het hier posten. Zal eens gaan zoeken naar een Montreal-eigenaar waar ik eens onder de voorwielophanging mag kruipenIk roep nog ff wat, je schrijft dat er ook andere fuseestukken gemonteerd zijn. Kan het zijn dat het van een Montreal afkomt???
Nu ben ik n.l. ook nieuwsgierig geworden!!!
Mvg. Richard www.berlina.nl
Kan ik hieruit opmaken dat een Alfetta 2000 uit 1980 origineel klauwen heeft met een zuigerdiameter van 57mm?Van mijn alfetta2000 1980 heb ik ook zulke klauwen...
Ik heb me revisiesetjes bij USN centuri vandaan...

Moet ik nu met VW onderdelen gaan rijden? En dat voor een Alfa-adict zoals ik.They are from a VW bus. For vintage legal racing in the states or for those who want to eliminate the brake booster, the larger bore diameter gives more hydraulic advantage to the front.
Maar welke fusees zijn er dan gebruikt, want die afstand van de bevestigingsgaten was toch ook groter???Ik heb de vraag ook gesteld op een engels/amerikaans forum en kreeg het volgende antwoord![]()
Moet ik nu met VW onderdelen gaan rijden? En dat voor een Alfa-adict zoals ik.They are from a VW bus. For vintage legal racing in the states or for those who want to eliminate the brake booster, the larger bore diameter gives more hydraulic advantage to the front.

Dat bedoel ik dus, dan zijn het andere dan orgineel. Ik kan me goed voorstellen dat als dit 1 op 1 past of de fusees zijn redelijk eenvoudig te vinden, dat er meer mensen zijn die deze upgrade willen gaan doen, vandaar.De fusees zien er origineel uit, kijk maar. Hoewel de ophangogen van de klauw volgens mij verder uit elkaar zitten als bij de originele. Dus ik weet ook niet waar ze vandaan komen.
[img]http://www.pininfarinaregister.nl\restauratie\images\048.jpg[/img]