Hoe kan dat dan dat het bioj jou niet aanloopt ?
We hebben bijna dezelfde ET waarde 23 en 24 en bijna dezelfde banden maat 205 en 195.
Zouden die kleine verschillen het dan doen ?
Ben echt benieuwd wat het kan zijn.
Groeten Marco Bogaard

Ringen weghalen? Wil je minder negatief camber dan? Ik zou sowieso beginnen met links en rechts het camber hetzelfde te zetten (al naar gelang wat je wil ringen erbij aan de ene kant of ringen weg aan de andere kant). Caster links en rechts gelijk zetten (zet de kant die aanloopt eens gelijk met de kant die niet aanloopt), vervolgens de sporing goed zetten (nodig: vlakke vloer, touwtje, lineaal) en dan moet je al een eind kunnen komen. Eventueel caster aan beide zijden aanpassen en de sporing weer doen als het in eerste instantie nog aanloopt. Proces herhalen tot het goed is, eventueel (als je het echt niet goed krijgt) een beetje plastic verwijderen, en sturen maar!@ Andretti, voor wat beterft het wijzigen van de sporing enz. om het goed passend te maken kan jij me uitleggen hoe dat werkt ?
Ik moet nl. ook nog wat ringen tussen mn draagarmen uithalen, en een of ander busje inkorten vlgns het uitlijn bedrijfje.
Weet alleen niet excat hoe dat in elkaar zit, maar wil het wel doen want mn oude banden waren zeer scheef afgesleten.
@Dr.Agan, een setje hulpveren kan toch alleen als je spiraalveren hebt en niet met torsie veren ?

Als ie eerst aan 1 kant aanliep en nu aan 2, dan zou ik aan beide kanten een ring erbij zetten? (2 gr. neg kan best op straat.@Yuri75, ik haal twee ringetjes links weg, zodat het aan bijde kanten op 1 graden negatief staat.(lijkt mij wel goed voor straat gebruik)
Ik heb vandaag naar mijn werk gereden en het loopt aan alle twee de kanten iets aan bij geulen in de weg.
Dus denk dat ik van het weekend maar even langs een plaatwerker ga om te kijken om het plaatwerk iets uit te kloppen aan de voorkant.
Groeten Marco

Oops, wat late reactie, maar nog steeds relevant.@ Alessandro, maar dan slijten mn banden zo scheef af. Het setje wat er ondervandaan kwam was echt heel scheef weg gesleten.
Heeft iemand ervaring met het uitkloppen van de wielkast randen ?
Groeten Marco

Charles,
De foto's doen het wel maar toch en link naar kleiner formaat.