ik moet aan de parafanbak lassen dus moet ff weg...maar hoe zit dat precies?moeilijk?
laat dat ff maar weg.
Kom ik gelijk weer aan met mij 'gouden' tip: als je dash er dan toch uit is => plaats gelijk (als dat er nog niet zit) een -liefst alu- horgaas tussen schutbord en kachelumit. Is nauwelijks extra werk en verkomt bladgeruis in de toekomst. beter nog, de kachelunit gelijk helemaal demonteren ontdoen van 20 jaar bos.
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!
Na het horgaas zou ik ook meteen alle delen van het dashboard die elkaar raken, voorzien van vilt. Scheelt weer een hoop gepiep en gekraak.
Ik heb in de 2,5 jaar dat ik 75 reed, het dashboard er 2x uit gehad; de 1ste keer voor het horgaas en de 2de keer om alle raakvlakken te voorzien van vilt.
dash ligt eruit...pfoe.(k*tklus).hoe krijg ik straks de bedrading weer terug?
vanavond de voor en achteruiten eruit en dan ben ik al een heel eind op weg om te kunnen beginnen met lassen..
koper van mijn 75 zei op laatste moment nee,wilde hem slopen maar ga hem toch totaal restaureren...
heb een stalling bij een boer gevonden voor de gtv6 dus heb ik nu ook weer de ruimte om te kunnen sleutelen en lassen ed..