Klopt, de 156 heeft geen waarschuwingslampje als er een dimlicht sneuvelt.... Er wordt van je verwacht dat je dat zelf wel ziet.... Groot licht, stadslicht, knipperlicht en de gehele handel aan de achterkant zitten wel op dat waarschuwingslampje....
Aftermarket Xenon is een absolute aanrader, maar je moet wel met e.e.a. rekening houden.
Heb je de standaard Carello koplamp unit erin zitten? Zorg dan dat je een Xenon pit krijgt die maximaal 47,5mm lang is.... Langer, en je zult moete krijgen om de pit in de lamp te krijgen, het hoedje welke in de koplampunit zit is hiervoor te kort.... ik heb zelf een set erin van 47,5mm, en bij mij was zelfs deze te lang! Je kunt er dan voor kiezen om de koplamp open te bakken, en het hoedje te verlengen, of je kunt tussen de lampfitting en de unit bij het plaatsen een ring van +/- 2mm meenemen...
Dit laatste zorgt er bij mij voor dat de Xenon er mooi inzit, zonder grote aanpassingen o.i.d.
Heb je een koplampunit van TYC? Dan heb je waarschijnlijk geen probleem, de hoedjes van deze koplampen staan standaard al verder van de lampfitting af.... Uiteraard geld dit wel alleen voor die kortere (47,5mm) lampen!
Mijn set is van
Well Done, en ik weet ding.... Als je eenmaal aan Xenon licht gewend bent ga je nooit meer terug naar Halogeen, het lichtbeeld van Xenon is gewoon zoveel duidelijker!
Succes!