Yep maar die trilt niet, dacht dat deze allen voor de remleiding was maar idd daar loopt ook de leidingen voor de stuurbekrachting....Da's een heel ander ding dan ik bedoel. Wat ik bedoel is een dun stuk blik, met een kromming die precies om de stuurbekrachtigingsleidingen valt. Een rudimentair hitteschildje. Het zit met dezelfde parker vast als het ruitensproeiervloeistofreservoir (onderste parker).

Ok, vervang het rubber wel door een stuk gietijzer, ben ik ieder geval van het lawaai afzit bij alle 75 ers(4cil) hitte weghouden van rubberen motorsteun

Gaaf, krijg je een denderende dreun/ trilling door de hele auto, maar geen rammeltje!Ok, vervang het rubber wel door een stuk gietijzer, ben ik ieder geval van het lawaai afzit bij alle 75 ers(4cil) hitte weghouden van rubberen motorsteun![]()

is niet happen, is meedollen.@Sander, niet overal op happen.
Nut van het schildje is wel degelijk overgekomen en volkomen begrepen
ik ben geen kenner,wel een liefhebberis niet happen, is meedollen.@Sander, niet overal op happen.
Nut van het schildje is wel degelijk overgekomen en volkomen begrepen![]()
wie is die kenner?![]()

Oops misverstandje ik had dan wel een gedeelte van jouw tekst gequotet, maar doelde eigenlijk op 'de kennerss' uit onderstaand bericht.ik ben geen kenner,wel een liefhebber
Bedankt voor het meedenkenIk denk dat ik de oorzaak gevonden heb.
Schijnt idd van linksonder te komen. Bij de linker motorsteun is er een
beschermplaatje/hitteschild om de motorsteun heen geplaatst.
Dus niet het standaard hitteschild dat vastzit onder het ruitensproeistofreservoir maar daar
rechtstreeks onder.
Volgens de kenners is dit niet standaard voor een nederlandse 75 TS.
Misschien wel voor een Duitser?
Zal Maandag wel een foto plaatsen.