Janjaap

deurgreep Spider type 4 blijft uitgestoken staan ???

zo okt 21, 2007 15:02

Ik heb gisteren eindelijk mijn eerste eigen Spider (type 4) in ontvangst mogen nemen. Het is werkelijk fantatstisch om in te rijden!

Ik heb alleen gelijk al een probleempje: aan de passagierskant blijft de deurgreep naar buiten uitgestoken staan en deze krijg ik niet meer terug in de "normale" stand. Ik kan de deur dus niet meer van buiten openen en dit heeft een impact op de mooie vormen, dus ik wil het bij voorkeur zo snel mogelijk verholpen hebben!
Ik heb zelf al naar het mechaniek in de deur gekeken om te kijken wat er nou werkelijk blijft hangen, maar kan de oorzaak niet vinden (ondanks een redelijk toegespitste opleiding... :oops: ).
De greep aan de binnenkant is nog volledig functioneel (openen en op slot doen).

Heeft iemand tips of misschien een beschrijving van de volledige werking van het mechaniek?
Ik kan natuurlijk ook terug voor garantie, maar het is niet om de hoek en als ik het zelf simpel kan oplossen, doe ik het liever zelf!

164 Shark
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

RE: deurgreep Spider type 4 blijft uitgestoken staan ???

zo okt 21, 2007 22:18

Is je deurgreep niet afgebroken , of kromgebogen?

is maar een wilde gok natuurlijk................
Nu in bezit:
Spider Veloce ex-USA (carbs) (1978)

Janjaap

Re: RE: deurgreep Spider type 4 blijft uitgestoken staan ???

zo okt 21, 2007 22:30

Is je deurgreep niet afgebroken , of kromgebogen?

is maar een wilde gok natuurlijk................
Nee, alles zit nog vast, maar ik kan de deurgreep gewoon niet naar binen duwen (waar die normaal gesproken met een soort veer naar binnen getrokken zou moeten worden volgens mij).

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: deurgreep Spider type 4 blijft uitgestoken staan ???

ma okt 22, 2007 20:37

haal hem er eerst eens even uit. 2 x 8mm moertje losmaken etc. En dan eens kijken. Wss van binnen hefboom afgebroken. daarna ff bellen met www.arparts.nl en de rekening naar de gene waarvan je de wagen hebt opsturen...
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Terug naar “Algemene Technische vragen”