Je zou toch verwachten dat ze dit probleem kunnen oplossen????
Daar ga je de mist in!!
Je hebt een verwachtingspatroon...(mi terecht, maar volgend de huidige maatschappij niet meer)
Laatste keer dat ik er was heb ik toch wel behoorlijk ruzie gehad... die "meneer" gevraagd of hij verstand had van auto's ... dit omdat hij achtereenvolgens de 147 onder de achterbrug in het midden op een punt had opgekrikt, vervolgens vond dat hij zonder vragen de achterbanden moest vervangen ivm cuppen, en toen na de vraag: " dan moet je hem zeker uitlijnen?" met de mededeling kwam dat dat niet kon... starre achteras...
Vervolgens word ik dan echt WOEST en vraag of meneer ook nederlands praat?? (ik weet het dat is onder de gordel..sorry)... Daarna uitgelegd dat het beter is dat hij van andermans auto's afblijft ivm giga onkunde, ter bevestiging gevraagd om zijn scholing, waar niet meer uitkwam dan wat kwikshit certificaten...Uiteraard gewezen op mijn functie en dat ik wel verstand heb van zaken. Ik heb hem gezegd dat het de laatste keer was dat hij mijn auto onveilig maakt.
Je wilt niet weten hoe ik me op mijn pik getrapt voelde, ondanks een leasebak wil ik wel dat alles goed is en goed gedaan wordt aan mijn auto.
Dat dit soort figuren in de autowereld rondhangen is triest... ik hoop dat het exemplarisch was en de rest vd vestigingen wel goed zijn, maar ik heb besloten er geen gebruik meer van te willen maken.
Dit bandenverhaal bevestigd mijn ervaringen eigenlijk.