Jij raced dus met standaard schijven en andere blokken (Ferodo DS2500 waarschijnlijk??) Ik neem maar aan dat ik andere blokken nodig heb wil ik m'n remprobleem oplossen. Bedankt!
eigenwijs hoeft helemaal niet negatief te zijn maar waarom zou je het wiel proberen uit te vinden??Ben ik nou serieus zo eigenwijs?
Jij raced dus met standaard schijven en andere blokken (Ferodo DS2500 waarschijnlijk??) Ik neem maar aan dat ik andere blokken nodig heb wil ik m'n remprobleem oplossen. Bedankt!
inderdaad alleen neem voor de Dot4 dan de SL van ATE; dat is ook Dot 4 remvloeistof maar dan met een kookpunt van 260 gr. celcius..... dat komt dicht in de buurt van Dot 5.1 en is beter als de normale Dot4 en kwa prijs niet zo heel veel duurder....dot 5.1 is leuk voor een circuit auto (maar ga jij elk jaar je remolie verwisselen???) gewoon dot 4 dus
stalen remleidingen is leuk, maar als de rubbere niet uitgedroogd zijn merk je met straat gebruik weinig verschil
haal de woorden maar uit mijn mond.....euh nee, haal de woorden maar uit mijn vingers,,,,,Dot4 dan de SL van ATE