Mooie blauwe metallic kleur van 155, volgens mijn alleen vanaf modeljaar 1996. Dus Kleurnaam en Kleurcode....
Deze is idd bleu nordblauw metallic is Blue Atollo met. kleurcode weet ik zo niet.
Ik heb zelf een rode B130, dus dat ging niet. Maar ik ben al een tijd bezig met een WB 1 op 18 te bouwen en verwacht die over enkele weken af te hebben. Nu heb ik het model liever niet in rood. Kast staat al snel veel rode Alfa's. Blue Nord vind ik een echte WB kleur, net als dat groen metallic. Heb verder nog tig bussen met grigio ardesia, ook overwogen. Ik denk dat die kleur alleen in SB type te krijgen was...kijk even op het zilveren stickertje in je kofferbak, er zijn verschillende kleurnummers voor blue nord geweest. stickertje zit ergens op je klep, als je em opendoet rechts.
Hmmmmmmmm.... interessantMaar ik ben al een tijd bezig met een WB 1 op 18 te bouwen en verwacht die over enkele weken af te hebben.
348/Adat groen metallic
Yep, gefotografeerd tijdens Viva Italia dit jaar. Altijd leuk om je eigen auto ergens anders op de foto te zien.Jouw auto Knots?