Het is er wel erg gezellig hoor.Je bedoelt toch niet.......Lees ook wel eens wat op een ander forum maar daar ben ik na een half jaar nog steeds niet uit waar ik bepaalde berichten kan vinden.

Edet niet op Alfaspeed want das al bijna een jaar.
Het is er wel erg gezellig hoor.Je bedoelt toch niet.......Lees ook wel eens wat op een ander forum maar daar ben ik na een half jaar nog steeds niet uit waar ik bepaalde berichten kan vinden.
Bij de evenementen zijn er duidelijke afspraken, alle evenementen van de SCARB worden een maand of 2 vooraf gepost (stilzwijgend door Dink) en zodra de datum voorbij is, gaan ze weer gewoon (door de Mod's)Wat ik vreemd vind ,is het Sticky maken van een topic.... Als iets belangrijk of leuk is blijft het vanzelf bovenaan staan...
NIET DAN!bijv. nu: technisch vragen onder racecorner kunnen natuurlijk gewoon in de sleutelhoek bij technische vragen staan, niet dan?)
Oei.Beste heren en dames medeforummers,
Altijd in voor een geintje en een groot gevoel voor humor, maaruh....dat ventieltje dateert van ergens juni 2006 en ik ben er echt wel helemaal klaar mee. Zouden jullie het erg vinden om iets anders te zoeken waarmee gelachen kan worden ?
Mijn dank is verpletterend.
Kun je het misschien nog 1 keer uitleggen voor de forummers die het verhaal niet kennen?, maaruh....dat ventieltje dateert van ergens juni 2006 en ik ben er echt wel helemaal klaar mee. Zouden jullie het erg vinden om iets anders te zoeken waarmee gelachen kan worden ? Mijn dank is verpletterend.
gezien de schrijffout is het handwerk Michel!Als je ze allemaal zelf getypt hebt, is 't je vergeven...Copy / Paste neem ik niet aan![]()