Een schipper gaf melding dat hij misschien een auto had geraakt.

Hoe zit dat dan verzekering technisch??
Ik kan me voorstellen, dat wanneer een oproep van een schipper binnenkomt in de alarmcentrale met de melding "ik denk dat ik een auto geraakt heb", ze gelijk een ambulance meesturen.Kan iemand mij uitleggen waarom ze een Ambulance sturen en een hele brandweerwagen ipv een duiker die carpoolt met de politie-auto?
Zonde van je belasting centen?? Er werken tenminste mensen voor dat geld. Ik kan wel 1000 en 1 overheidsuitgaven bedenken die minder succesvol zijn gebleken en niet door JP bedacht zijn. Als we dat geld per inwoner terugkrijgen rijden we staks allemaal in een "ordi 8 c".simpel... de brandweer komt.. zelfs een ambulance!!
en achteraf betaald.... eeeeuh de belastingbetaler.. wil je dan bellen tussen 9uur en 17 uur om opheldering dan kan dat niet want vanwege de files moet je om 6u weg en ben je om 19u thuis...
Dankzij Bakellende zijn we allemaal de l*l.. .. pech gehad
Dat zijn de nieuwe normen en waarden!
Kan iemand mij uitleggen waarom ze een Ambulance sturen en een hele brandweerwagen ipv een duiker die carpoolt met de politie-auto?
Peter Bakelende heeft goede normen en waarden... denkt ook economisch
En ik dok wel....
Een troost.. die Alfas roesten niet weg... anders hadden ze hem wel laten liggen!!!!