Denk er om, INSCHRIJVEN KAN NOG STEEDS. Te meer daar we een paar last minute afzeggingen hebben
Alleen Kees nogUpdate ivm betalingen volgt vanavond, aangezien vandaag vermoedelijk één en ander binnen komt.
-Brul (tm) BEVESTIGD
-ciclista BEVESTIGD
-BOR BEVESTIGD
-Spiderveloce 1750 (en Novantamanu ) BEVESTIGD
-GTVCo BEVESTIGD - BETAALD
-Roy Van Gortel BEVESTIGD
-Paliri BEVESTIGD - BETAALD
-Wims BEVESTIGD - BETAALD
-Yuri75V6 BEVESTIGD
-Michel BEVESTIGD - BETAALD
-Alfarmada BEVESTIGD - BETAALD
-Dibro BEVESTIGD
-Slowpoke BEVESTIGD
-Alessandro (parkeert om de hoek ) BEVESTIGD
-edspider85 BEVESTIGD
-Elio BEVESTIGD
Don't worrie, ben er bijTe meer daar we een paar last minute afzeggingen hebben
Uzelf niet "belezen" he !Alleen ziekte zal me tegen houden![]()
Groetjes,
Marc
merci[super makkelijk (ook voor diegenen die alleen in de auto zitten)
Dito... zal het alleen moeten zien te redden...merci[super makkelijk (ook voor diegenen die alleen in de auto zitten)![]()
Hoe zit het met de staat van de romeinse wegenZijn mooie stukken bij voor Brera's en 3.5 blokjesEN voor 155 Q4's
Hoeveel inschrijvingen heb jijvoor 155 Q4's
Hmm, misschien kan ik er wel een leuk 'sideway shot' uit persenZijn mooie stukken bij voor Brera's en 3.5 blokjesEN voor 155 Q4's
Wel even waarschuwen dat, ondanks sommige stukken er uit zien als "Zandvoort for free", oom agent op de loer ligt, en de haven soms gevaarlijk kan zijn (je ziet een uur geen hond en plots komt er een eenzame heftruck uit een zijstraat).
Wees gerust, je bent de enigeHoe zit het met de staat van de romeinse wegenZijn mooie stukken bij voor Brera's en 3.5 blokjesEN voor 155 Q4's
Ben stiekem toch best wel laag....
Hoeveel inschrijvingen heb jijvoor 155 Q4's![]()
Groetjes,
Marc
Ontspannen zal het zeker wordenLaat ons stellen dat ik de rit behoorlijk ontspannen kan rijden
Ik ken je auto niet, maar zo te lezen kan ik het prima doen met de Q. Ben benieuwdmijn Bertone, diegenen die mijn auto kennen weten dat dat een maatstaf is
Hier zie je goed die overmaat aan plek tussen carter en asfalt....