ik heb de overschrijvingskosten zelf betaald, kan de organisatie toch niet hiervoor laten betalen...
het was overigens 8 euro...bij de Postbank
nu alleen nog mijne kruisboog zoeken
idd kosteloos, heb voor our costs gekozenDit gaat op voor internationale betalingen, voor EU overschrijvingen, moet het, bij gebruik van IBAN EN BIC, volledig kosteloos zijn.Als het goed is betaal je niet meer dan bij een normale binnenlandse betaling. Dan moet de betaler wel de kostenoptie SHA (shared costs, gedeelde kosten (ieder betaalt de kosten van zijn eigen bank)) aankruisen; bij OUR (our costs, alle kosten voor de betaler) of BEN (beneficiary's costs, alle kosten voor de ontvanger) betaalt de een of de ander de hoofdprijs.Ik verneem ook dat er kosten worden anagerekend door banken vanwege buitenlandse overschrijving ????? DIt is wel gortig, ik heb bij geen van mijn beide banken ooit een cent meer betaald mdat ik geld naar Nederland of ander EU land overmaakte...Kan zoiets zomaar ?
Idd gewoon de kosten delen, dan is het gratis.... Zal wel bankiers-logica zijn: gedeelde smart is geen smart ofzoVolgens mijn vrouw is het i.d.d. kosteloos mogelijk een internationale overboeking te doen bij gebruik van IBAN en BIC tenminste bij de Rabobank.
Gaan we jagen? of boogschieten?Ik zal je even op weg helpen, dan weet je waar je naar op zoek bent.......nu alleen nog mijne kruisboog zoeken
Ter info: het schaalmodelletje van die ongelooooflijk knappe Giuliais schaal 1/43 - de Kruisboog is schaal 1/1
Jij hebt bevestigd, dus ok hoorik ben er bij hoor, helaas geen alfa![]()
de betaling is onderweg Mies