Bij mij zit deze naast de HRC.
Ik heb het idee dat hij voor te hard remt, of zeg ik nu maar wat

Even een afspraakje maken bij Tyre-Center, apk-garage oid & op de remmentestbank?
Kan niet want de boel ligt uit elkaarIdd, op de remmentestbank. Dan weet je precies wat de waardes zijn.
En een remdrukverdeler/begrenzer heeft toch geen invloed op de voorremmen. Hij kan dus alleen de achterremmen te hard of te zacht laten remmen.
Kan jij niet in mijn garage kijken dan?Kan niet want de boel ligt uit elkaarIdd, op de remmentestbank. Dan weet je precies wat de waardes zijn.
En een remdrukverdeler/begrenzer heeft toch geen invloed op de voorremmen. Hij kan dus alleen de achterremmen te hard of te zacht laten remmen.![]()
(wist ik ook niet)
64 km... nee dat red ik niet, ook niet met m'n groot spel met 12 x optische en 4 x digitale zoomKan jij niet in mijn garage kijken dan?Kan niet want de boel ligt uit elkaarIdd, op de remmentestbank. Dan weet je precies wat de waardes zijn.
En een remdrukverdeler/begrenzer heeft toch geen invloed op de voorremmen. Hij kan dus alleen de achterremmen te hard of te zacht laten remmen.![]()
(wist ik ook niet)
Jij geeft snel op zeg!Ik bestel maar een nieuwe..
Goede tips!Om de verdeler te controleren hoeft de zaak niet uit elkaar hoor...
Ff iemand op de rem laten trappen (gaat niet als ik t goed begrepen heb???) Aan de schutbordzijde van de verdeler komt het asje op een gegeven moment naar buiten (als ie werkt) Beweegt er niks zit t asje vast.
Trek ook ff het rubberhoesje weg. Is tie nat achter het hoesje... Lekke verdeler!
Op mijn racer was er na het monteren van nwe HRC en verdeler ineens een GTV die wel kon remmen zonder blokkerende voorwielen.
Als iemand niet snel opgeeft , dan ben ik dat..Jij geeft snel op zeg!Ik bestel maar een nieuwe..
vraag één: waarom ligt de boel (welke boel precies) uit elkaar?
vraag twee: (eigenlijk antwoord één) Waarom niet even openmaken om dat ding te controleren op vastzitten/ corrosie/ slijtsporen/ lekkage?
Is niet moeilijk hoor.