Moet de hele onderste draagarm gedemonteerd worden of kan je met een beetje creativiteit ook zelf zo'n fuseekogel plaatsen?
ik weet niet of KAS hetzelfde bedoelt, maar draai niet de moer aan zodat de fusee kogel op zijn plek komt, want dan breekt het stukje draadeindNiet aan de moer naar boven trekken in de arm.
Nou, als je pech hebt gaat dat dus niet... Soms wil de nieuw kogel niet op zijn plek schieten door de nauwe passing en de spiebaantjes. Je kunt dan de fuseekogel invriezen om hem te krimpen (heus!) of een perstooltje gebruiken. Of je kunt alsnog de draagarm demonteren en het met de bankschroef doen.De draagarm kan blijven zitten. Je slaat hem er min of meer gemakkelijk uit. Het gewicht van de auto gebruik je om de nieuwe te monteren. Niet aan de moer naar boven trekken in de arm.
Tuurlijk wel! hoeft de kogel ook niet uit de draagarm.Is het niet mogelijk gewoon een nieuw hoesje op de kop te tikken?
Hoesje plaatsen is voor mij een stuk minder tobben dan een kogel erin werken.Kogel kost iets van 25 euro, dus daar ga ik persoonlijk in ieder geval niet voor zitten tobben.
Da´s ook weer waar natuurlijk, maar ik heb dan ook een perstooltje gefabriekt