Folcher

RE: 1:32 Spettacolo.... jong en oud de baan op

do aug 23, 2007 19:09

Beste Greyhound,

Super, ik zie je in het weekend. Het zal er inderdaad niet van komen met eigen slotcars rondjes te rijden, tenzij er in z'n geheel geen animo is van bezoekers de regelaar in de hand te nemen. Ik zorg in ieder geval voor een paar competatieve alfa 156 modellen van fly die goed aan elkaar gewaagd zullen zijn zodat daar geen voordeel uit gehaald kan worden. Ben benieuwd naar een ieders reactie tijdens en na het weekend. Daarnaast ben ik zeker van plan de fanatieke bezoekers in komend weekend, deze uit te nodigen om op een zondag in het najaar onze club in Everdingen te komen bezoeken en het daar nog eens goed over te doen, dan maken we er nog eens een gezellige slotracedag van.
Tot in het weekend.

groeten Folcher
http://www.src-fastlane.nl

Alfasassie

zo aug 26, 2007 22:45

Hey Folcher,

Super je weer even te zien gister.
Tijd geleden zeg..!

Was leuk eventjes te mogen slot-racen!

Letterlijk en figuurlijk op de zaterdag!! 8)

Groetjes Saskia

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

ma aug 27, 2007 12:39

Was idd erg leuk, ik zeg 41 RONDJES ! :jumping:
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Alfasassie

ma aug 27, 2007 12:57

Kom ik niet overheen.. met 40.

Groetjes Saskia

Folcher

ma aug 27, 2007 23:27

Hoi Saskia,

Inderdaad te gek elkaar weer eens te zien sinds lange tijd, dat geldt overigens ook naar vele andere minder en meer bekenden uit mijn actievere alfa-periode van 2002 en daarvoor. Het heeft me goed gedaan en daar ben ik wijs mee, moet zeggen dat het aan de ene kant een vermoeiend weekend was maar het enorme enthousiasme van met name de jeugd, maar ook de oudere jeugd!, maakte dat weer 1000% goed. Ik heb me bijzonder goed vermaakt en probeer hier zeker een vervolg aan te geven. Het idee leeft, zoals ik al eerder in dit forum heb aangegeven, om de echte die-hards, de fanatiekelingen die het nog eens willen proberen, maar dan op een echt slotrace-circuit, op onze club in Everdingen uit te nodigen. Een hele zwik van die alfafanaten bij elkaar en dan een competitie opzetten in de vorm van een alfa romeo challenge cup of iets dergelijks lijkt me gaaf.
In de loop van de komende weken zal ik de animo hiervoor gaan peilen in wellicht een nieuw onderwerp, ben benieuwd of er veel reactie op komt.

Daarnaast zal ik ongetwijfeld wat meer m'n gezicht laten zien op willekeurig welke meeting dan ook, mits dat natuurlijk niet samenvalt met m'n nationale en/of internationale slotrace verplichtingen. :wink:

Vele gezichten gezien en gesproken, excuses dat ik niet alle namen hiervan heb onthouden, maar als we elkaar blijven ontmoeten komt dat vanzelf weer goed, laten we het in ieder geval warm :oops: houden om te beginnen op het forum.

en Saskia, je bent in ieder geval zeker op de club uitgenodigd om deel te nemen aan de te organiseren challenge, slotrace rijdende vrouwelijke racers zie je maar weinig en het lijkt me tof als jij daar verandering in gaat brengen.

Tot ziens, horens of want dan ook.............................

groetjes Jan

Alfasassie

di aug 28, 2007 08:49

en Saskia, je bent in ieder geval zeker op de club uitgenodigd om deel te nemen aan de te organiseren challenge, slotrace rijdende vrouwelijke racers zie je maar weinig en het lijkt me tof als jij daar verandering in gaat brengen.
Hmm, stuur maar een bp-tje over het hoe, wat, waar, wanneer en waarom..

Who knows.... wel met een Alfa natuurlijk dan. :wink:

Groetjes Saskia

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

di aug 28, 2007 12:57

Jan (Folcher),

Ik heb je zondag al bedankt, maar wil ook vanaf deze plek jou en je mannen van Slotrace Club Fast Lane heel nadrukkelijk complimenteren voor de wijze waarop het hele slotrace evenement is verlopen en daarbij bedanken voor de uiterst plezierige samenwerking. Ik vond het top en ik denk dat heel veel bezoekers het met me eens zullen zijn.

Dus bij deze de loftrompet:Afbeelding

En we houden contact ;)

Dinky Boy
Miniaturista

ma sep 03, 2007 16:46

De uitslag:

Zaterdag:
Jeugdcompetitie:
1. Jasper & Danielle Kuperus, 43 ronden en 19 baanstukken
2. Jean Laurent Dirckx, 43 ronden en 11 baanstukken
3. Remi de Olde, 41 ronden en 10 baanstukken

"Oudere jeugd" competitie:
1. Rein van der Naalt, 44 ronden en 19 baanstukken
2. Rob Hofman, 42 ronden en 17 baanstukken
3. Edwin Nugteren, 42 ronden en 15 baanstukken

Zondag:
Jeugdcompetitie:
1. Jean Laurent Dirckx, 50 ronden en 12 baanstukken =D>
2. Bart de Vries, 45 ronden en 16 baanstukken
3. Alex van Veldhuizen, 43 ronden en 36 baanstukken

Zondag kamen de 'oudere jongeren' domweg niet aan bod... zo druk was het met het aanstormend talent.

Verzoek aan de betrokkenen om mij even een mailtje met adresgegevens te sturen i.v.m. opsturen prijsbeker, of ken je één van deze racers, wijs ze dan even op deze topic. T.z.t. komt de uitslag ook nog in het Klaverblaadje.
Laatst gewijzigd door Dinky Boy op ma sep 03, 2007 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: 1:32 Spettacolo... jong en oud de baan op, UITSLAG!

ma sep 03, 2007 20:35

Zo, dan was ik niet slecht met 41 ronden in de oudere jeugd. Van harte gefeliciteerd =D>
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: 1:32 Spettacolo... jong en oud de baan op, UITSLAG!

ma sep 03, 2007 22:25

Zo, dan was ik niet slecht met 41 ronden in de oudere jeugd. Van harte gefeliciteerd =D>
Je hebt je "kunsten" duidelijk verbeterd Kees..:biggrin:
:wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: 1:32 Spettacolo... jong en oud de baan op, UITSLAG!

ma sep 03, 2007 23:10

Met dink naast je met ook een controller, tja dan doe je extra je best :wink:
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Terug naar “Evenementen”