Daar is nu geen tijd voor!We moeten nog steeds uit eten in Adam jongens.

Zet 'm op _pieter_ and friends.

Daar is nu geen tijd voor!We moeten nog steeds uit eten in Adam jongens.
@Bartman, Tuynder heeft alles liggen. HRC is voor beide type auto's hetzelfde, en een Alfetta remdrukbegrenzer (het type onder de auto) is ook gewoon leverbaar.Nieuwe HRC is gewoon te bestellen bij elk bekend Alfa adres toch?
Ik zou meteen gaan voor een verstelbare raceremdrukverdeler. Leiding kun je toch zo laten maken?
Wil je dat niet, dan zou ik Arese eens bellen voor een Alfetta remdrukverdeler. Violier Sr heeft altijd de meest obscure delen op het schap liggen.
Succes jongen!!!
Wellicht hier?@Pieter: ja, dan maar de snelste weg naar succes. Nieuwe spullen eronder volgens de originele setting en dan heerlijk rijden dit weekeinde!
Jep, ik heb al contact gehad en die hebben alles liggen.Wellicht hier?@Pieter: ja, dan maar de snelste weg naar succes. Nieuwe spullen eronder volgens de originele setting en dan heerlijk rijden dit weekeinde!
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=25060
ALFETTA GT GTV : Plaatwerk , Koplampen , Achterlichten , Deuren , Ruiten , Sportvelgen , Motoren , Versnellingsbakken , enz...
Woensdag gaan we sleutelen, kom je ookAls ik jouw was zal ik ook voor een regelbare remdrukverdeler gaan, kun je na gelang je remmen warmer worden de achterwielen achter minder remdruk geven. In het begin iets meer als de voorzijde nog koud is. Het voordeel hiervan is dat je met nat en droog weer altijd voor jezelf de beste remverhoudingen van voor en achter kunt regelen.