
vanmorgen tussenuit gefrommeld.

de man heeft me verteld zogauw hij metaal op metaal hoorde hij het verdacht vond,dus heeft hij de 75 naar me gebracht,eenmaal op de brug zag ik dat de boutgaten op de cardan aan beide zijden diende voor de aandrijvingDat snap ik, dat jij dat niet doet! Maar degene die het wel doet moet dit toch ook merken, of ben ík nou gek?
Dat 'rinkelt' behoorlijk onder de auto bij gas geven of lossen.. Heb dit al vaker gezien>zo ver zelfs dat de 3poot flenzen van de cardan een deel ingesleten waren door de boutkoppen/moeren van het 'aandrijven'...Die zitten in de 'cardanas' van je motor naar je koppeling. 3 stuks in totaal (de as is 2-delig). Door de donuts heen zitten steeds 6 bouten/moeren, 3 stuks per verbonden deel. Als de donut zo ver heen is als op jef75's foto, kunnen de verbonden delen dus vrij draaien ten opzichte van elkaar totdat de 'bouten met omhulsel-van-donutrestant' elkaar tegenkomen. Dat hoor je dus echt wel bonken als je bijvoorbeeld vanuit stilstand wegrijdt.