Ik begrijp inmiddels ook wat iedereen verstaat onder het "Alfa virus", welke ik reeds heb opgelopen. Het valt me op dat een historische AR (Giulia bijv) steeds meer mijn belangstelling trekt. Niet alleen de techniek die erachter schuilt maar ook de aanschaf/restauratie mogelijkheden. Het spookt steeds meer rond om een 2de AR erbij te hebben als project, maar goed...dat zijn toekomst plannen. Eerst zal mijn eerste en huidige AR onder de loep worden genomen, in bescheiden lijnen.
Klinkt misschien raar en overdreven, maar ik ben blij dat ik voor AR heb gekozen, anders had ik wellicht nooit geweten wat dit precies inhield. Overigens verklaard een enkeling me nog steeds voor "gek" ivm de mogelijke/zogenaamde" onderhoud aan een Alfa. Ik kijk ze vervolgens schuin aan, want zelfs deze personen hebben ooit een Alfa overwogen. Aparte verhouding als je het mij vraagt
Anyway, alfisti all the way! Uiteraad ben ik van de partij op Spettacolo Sportivo om al het schoons te bewonderen en dit vast te leggen op de gevoelige plaat
Gr. Symon