Wij gaan er een 1-daags evenementje van maken (misschien met een sleep-over bij mijn zus in Spijkenisse maar dat moet ik nog aan haar vragen)

Wij gaan er een 1-daags evenementje van maken (misschien met een sleep-over bij mijn zus in Spijkenisse maar dat moet ik nog aan haar vragen)
Huh, dat scheelt je hooguit een half uur? Zeg dan gewoon, dat je naar je zus gaat en onderweg de rit nog even meepikt.
Des te beterIk kom voor de sfeer.
Regel je ook nog even wat beter weer Kristal?
Wij willen wel dakloos rondtuffen hoor
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen. De weersvoorspellingen gaan de goede kant op. Het dak gaat erafDat gaat in orde komen hoor . Ik heb het goede weer voor augustus reeds maanden besteld .![]()
Ik heb meestal gelijk .Ik denk dat je gelijk gaat krijgen. De weersvoorspellingen gaan de goede kant op. Het dak gaat erafDat gaat in orde komen hoor . Ik heb het goede weer voor augustus reeds maanden besteld .![]()
Een vrouwenkenner ?En Manu heeft wel eens ongelijk?![]()
Ik ga er bij zijn!
Hey Patrick .Dit ritje staat bij mij ook hoog op mijn verlanglijstje, gezien het grote succes van vorig jaar!
Ik heb alvast 5 augustus vrijgehouden, als er niks tussenkomt ben ik zeker weer van de partij.![]()
@Kristal: Zou Wim de Winter ook komen??? Of zou die het te druk hebben met z'n nieuw project?