alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Parkeerwachten

do jul 19, 2007 10:08

idd, niet te moeilijk doen en zeker niet schelden want daar bereik je niks mee

maar soms halen ze wel het bloed onder je nagels vandaan, daarover spreek ik ook uit eigen ervaring. Maar zolang je rustig blijft en vooral mee lult met de verbalisant kan je soms 0,0003% kans geluk hebben dat hij je bekeuring doorscheurt.... (maar sorry, die hele kleine kans heb ik een half jaar geleden een keer gehad :lol: , dus ik ben bang dat je die niet meer tegen komt de komende 5 jaar).

maar mijn motto is, zolang ze niet schrijven (en je moet wegrijden of zoiets) is er niks aan de hand en kan je vrolijk blijven doen toch, okee okee, je moet even omrijden voor een ander plekje, maar je hebt geen bekeuring gekregen..... En soms, ja heel soms kan je zelfs dan lachen met een verbalisant, gevolg ervan is dat jij en de verbalisant een leukere dag hebben en daar gaat het toch eigenlijk alleen maar om :!: :wink: :lol:
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

pb2k
Advanced Member
Advanced Member

RE: Parkeerwachten

do jul 19, 2007 10:08

Ik snap dat soort controlerende banen niet zo goed, ik ben in mijn eigen baan (ICT op hogeschool) heel makkelijk. Een tevreden klant staat voorop en als iemand dus iets verkeerd doet wat een boete oplevert en daarover eerlijk is dan zie ik dat de eerste keer zowiezo door de vingers. Als je goed weet wat je werkzaamheden inhouden weet je ook welke vrijheden je je kunt permitteren, daarom zijn oudere politieagenten vaak ook veel makkelijker dan jonge agenten. Bij ons was de wijkagent ook altijd een ouder persoon en daar viel goed mee te praten. Je kunt ook je gelijk behalen door niet gelijk op je strepen te gaan staan.
Bertone GTJ 1975 2.0 (helaas die is weg) / Lancia dedra 1.8 vvt
na mijn studie weer een bertone ! :) (2011)

Terug naar “Het Forum Café”