wo jul 18, 2007 17:55
Dank voor het warme welkom! De 75 heet hier inderdaad Milano en de 164 is hier inderdaad de laatst geimporteerde Alfa, modeljaar 95. Er gaan veel geruchten over herintroductie van Alfa hier, maar het blijft opschuiven, naar 2009 nu. Een Alfa is hier, zeker in bij de cowboys in Texas, een zeldzaamheid. Als je hier rondrijd krijg je heel veel mensen die omkijken, en mensen die vragen wat het is, en sommigen kennen het merk en zij razend enthousiast....men draait het raampje open om te zeggen dat ze de Alfa zo cool vinden, of om te vragen of de Spider de auto is uit de film "The Graduate". We hebben hier natuurlijk wel een landelijke Alfa club, en de lokale afdeling hier is de Texas Hill Country chapter. Twee keer per jaar doen we een toer door de heuvels hier, waarbij we meestal zo'n 20 Alfa's hebben die dan vrolijk over de bochtige weggetjes scheuren....natuurlijk altijd met TX BBQ na de rit!
Ik zou best wat foto's willen plaatsen, maar dat lukt me hier nog niet....ik moet geloof ik naar een foto site toe en daar foto's uploaden?....of ik kan een link posten naar het Amerikaanse forum waar ik meestal vertoef....