Wij hebben hier veel geluk gehad vandaag, de windhoos heeft een vernietigend spoor getrokken over het Waasland en ons gemist op een paar km na
Langsheen de E34 Antwerpen/Knokke kan je tussen Beveren en Kallo een spoor van afgebroken bomen, weggevlogen containers, ... volgen
wat een waardeloos weer hier, er kwam niet zo een klein beetje naar benden, ik heb meerder auto`s zien staan, die niet verder konden.
als ik bij mij de poort uit wil, heb ik lies laarzen nodig.
no hard feelings ronald....De zon kwam en je team was al weer pleite....
Maar het is toch niks, je zult maar vakantie hebben...Die tekst roepen we al dagen hier op het havenkantoor. En alle klanten komen om de haverklap naar de buienradar kijken. Heb zodoende amper tijd om even het alfaforum bij te houden. Kloteweer ook
je zult maar vakantie hebben...Die tekst roepen we al dagen hier op het havenkantoor.
Ik heb vakantie en blijkbaar woon ik de goede hoek. De regen die hier gevallen is de laatste weken is echt minimaal. Gisteravond zag ik vanuit de tuinstoel de zware onweersbuien langstrekken. De hemel was zwart met weerlicht alsof alle flitskasten op hol waren geslagen. Daarna een buitje. Het is hier de laatste dagen zelfs 30 graden geweest. Dit is geen grap. Dus mij hoor je niet klagen.
Nu nog met de witte Caddy SDI, wat een slome nare nagelende diesel... Mijn zwarte Caddy TDI is binnen bij de dealert.. Toch eens kijken of we hem kunnen veritaliaansen...