Jawel, hij heeft na 8 jaarPieter, wellicht lees ik er overheen maar heb je nu apk op de gtv???
Have fun ennieweej!
Grtz,fRank

Dit is dus een racer die ook over de weg mag.
Is wel zo fijn voor de trackdays, en goed voor de waarde van de auto.
Die is zo langzamerhand wel verdubbeld naar €2

Bij de garage vonden ze het erg gaaf dat ik dit beest weer tot leven aan het wekken ben. Ze hebben zichtbaar genoten om er aan te werken.
Hun Alfa hart zit op de goede plaats, dat is aan alles, tot en met de uiteindelijke verrekening, te merken.
Zo is het vaker met 'onze' auto's.
Op papier een bonk italiaanse roest met restwaarde nul, maar voor ons is er die emotie die het het waard maakt om er pijn en moeite in stoppen, tegen alle logica in.
Zo hoor ik: "Maar hij gaat helemaal niet hard", of "waarom koop je geen BMW"... Nou, daarom niet. BMW's zijn gecalculeerde auto's, gemaakt voor en door calculerende, rationele mensen. Duitsers bijvoorbeeld.
Mijn GTV, een prachtige koets (verstopt onder wat plamuur, oranje verf en deuken), een Nord waar het prachtigste geluid uit komt, (en af en toe een blauwe walm) is een expressie van emotie die bij mij past. Meer dan alleen een raceauto. Wil je lekker racen, koop dan een BMW, blijft nog heel ook.
En inderdaad, het is niet logisch. En wees blij, als alles logisch was in het leven, wat was er dan nog leuk?
Just my two cents. Nu op naar de Squadra Italia!