Is het al gelukt inmiddels?morgen wil ik de achterremmen doen, nog speciale handigheidjes, tips?
thx!
En de andere twee punten?
Is het al gelukt inmiddels?morgen wil ik de achterremmen doen, nog speciale handigheidjes, tips?
thx!
 misschien toch makkelijker. Het blijven wel remmen natuurlijk
  misschien toch makkelijker. Het blijven wel remmen natuurlijk 

De boel zat een beetje vast, ik afstellen, de boel loskrijgen, maar nooit niet dat ik de blokken loskreeg
  De boel zat een beetje vast, ik afstellen, de boel loskrijgen, maar nooit niet dat ik de blokken loskreeg  Na meerdere pogingen werd ik dermate chagrijnig dat ik maar gestopt ben, anders was er iets stuk gegaan
  Na meerdere pogingen werd ik dermate chagrijnig dat ik maar gestopt ben, anders was er iets stuk gegaan   

Iemand tips in die richting? Hoe haal ik die remklauwen het makkelijkst los? enz.
  Iemand tips in die richting? Hoe haal ik die remklauwen het makkelijkst los? enz. 

ga ik dat eerst proberen, thx Sander!Remklauwen ècht reviseren is veel werk, maar misschien is dat helemaal miet nodig. heb je de blokken er al tussenuit gepeuterd?
En vervolgens de schachten schoon gemaakt met schroevendraaier o.i.d.?
En daarna de stelschroeven ge probeerd?
................
.........
kan je een hoop werk/ poen schelen.

we hebben de remblokken ertussenuit gepeuterd, en proberen nu de zuiger terug te draaien, maar of ik heb het systeem niet door, of de zuiger zit vast..... We hebben al beide kanten op zitten draaien
  we hebben de remblokken ertussenuit gepeuterd, en proberen nu de zuiger terug te draaien, maar of ik heb het systeem niet door, of de zuiger zit vast..... We hebben al beide kanten op zitten draaien  de zuiger meegeholpen, maar niets...
  de zuiger meegeholpen, maar niets...
 natuurlijk niet, dus doorgeknipt en nieuwe leiding gemaakt
  natuurlijk niet, dus doorgeknipt en nieuwe leiding gemaakt  

Mooi werk, hè!Vandaag de remmerij losgetrokken, de remleidingen wilden niet meewerken....natuurlijk niet, dus doorgeknipt en nieuwe leiding gemaakt

Klauwen gereviseerd, morgen de boel terug monteren....afstellen.....en rijden..