Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

RE: Moeder Albers?

di jul 03, 2007 14:03

Beetje erg veel heisa om die blunder. Had van Lauda toch wat meer ratio verwacht.

Er worden op de baan wel grovere fouten gemaakt met soms totaal versplinterde bolides en ernsitig letsel tot gevolg. Deze fout was alleen tamelijk ongewoon en valt daardoor meer op. Het gaat om een verkeerde beslissing, niet om een kamikaze actie.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de slang is gemaakt om af te breken in geval van teveel krachten, dus een volledige tankinstallatie die door de pitstraat wordt gesleurd zie ik nog niet zo gauw gebeuren. Niet lekker om die slingerende slang tegen je kop te krijgen, maar was er sprake van serieus gevaar?

Gelukkig hebben we weer wat om een Nederlandse F1 rijder neer te sabelen. Lammers, Verstappen, Albers. Allemaal waardeloze prutsers natuurlijk. Who's next?

SQUADRA LEO
Guru
Guru

Re: RE: Moeder Albers?

di jul 03, 2007 14:56

Beetje erg veel heisa om die blunder. Had van Lauda toch wat meer ratio verwacht.

Er worden op de baan wel grovere fouten gemaakt met soms totaal versplinterde bolides en ernsitig letsel tot gevolg. Deze fout was alleen tamelijk ongewoon en valt daardoor meer op. Het gaat om een verkeerde beslissing, niet om een kamikaze actie.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de slang is gemaakt om af te breken in geval van teveel krachten, dus een volledige tankinstallatie die door de pitstraat wordt gesleurd zie ik nog niet zo gauw gebeuren. Niet lekker om die slingerende slang tegen je kop te krijgen, maar was er sprake van serieus gevaar?

Gelukkig hebben we weer wat om een Nederlandse F1 rijder neer te sabelen. Lammers, Verstappen, Albers. Allemaal waardeloze prutsers natuurlijk. Who's next?
:thumbs:

Veel Nederlanders hebben de eigenschap het altijd zelf beter te kunnen !! :evil:

Al is de cup a soup advertentie in het AD van vandaag wel heel grappig !! :lol: :lol:

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Salquenen
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Moeder Albers?

di jul 03, 2007 15:24

Al is de cup a soup advertentie in het AD van vandaag wel heel grappig !! :lol: :lol:
Idd, kan 'm alleen nergens op het net vinden.... :(

Alfa Romeo GTV
Alfa Romeo MiTo
Landrovert Discovery
Buell Brommert...

Salquenen
Advanced Member
Advanced Member

di jul 03, 2007 16:50

Grazie !!!!

Afbeelding

Alfa Romeo GTV
Alfa Romeo MiTo
Landrovert Discovery
Buell Brommert...

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

di jul 03, 2007 17:07

:biggrin:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jul 03, 2007 17:10

Leukste hiervan is nog dat het AD natuurlijk met Albers adverteert tijdens de GP's...
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

di jul 03, 2007 17:41

:jumping:

ik vind het wel erg overdreven wat het commentaar betreft maar de cup a soup vind ik leuk... :lol:

Overigens vond ik het belachelijker dat Sutil de pits binnen komt rijden teerwijl Albers z'n stop moest maken....maar daar hoor je niemand meer over...ook niet avnuit het team dus blijkbaar kan Sutil zich dat soort fouten wel veroorloven....
T is wel niet zo netjes en on topic maar ik zeg: " ......Doornbos...... "

(krijgen we eindelijk weer een symphatieke F1-rijder....)
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

JeffRiesen15de
Full Member
Full Member

di jul 03, 2007 18:46

Nee, niet helemaal waar, Albers zat in de topteam van DTM reed daar ook top. Ik was toen pro Albers reed spectaculair aanvallend enz. maar in de F1? Nee dank u!
Om nog maar ff de rest af te handelen; Lammers in de F1 had de mooiste gespoten (leeuw van Samson-shag) auto, reed toen ook procar-series (BMW M1) tegen alle, op Goodyear banden rijdende, formule coureurs en versloeg ze daarna in de groep C geweldig won toen ook (Le Mans in Canon-Porsche als ik me niet vergis) tegenwoordig grappig dat ie meedoet maar niet meer dan dat.
En Jos? zet die onmiddellijk in een competitieve auto (F1 Champcar DTM) van genoten toen ie in de Arrows reed en zijn start de eerste ronde geweldig later werd het minder in de Minardi
En zijn actie vorig jaar op Zandvoort snapte ik ook niet, was gestart al was het maar voor de fans.

Dus zie je, het valt wel mee met mijn kritiek vind ik :D
groet Jeff
nu 156 daarvoor:
Sud, Sud TI, Sprint, Giulietta 3x, Alfetta gtv,164 2x, 33 5x, 75 5x,156 en 146 2x.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

di jul 03, 2007 19:48

Ik vind dat Albers zijn uiterste best doet en soms meer.
Hij is in ieder geval enorm verbeterd in omgang met racepers en fans. Hij was een tikkeltje euhhh arogant. Dat is nu wel weg.
Hij neemt de schuld op zich en draagt het goed. Juist nu kan hij wel wat steun gebruiken.
Dat hij goed kan sturen weten we allemaal wel. Dat komt wel goed, maar waarschijnlijk niet bij Spyker.

Mijn favorieten zitten bij de familie Bleekemolen.

ErwinV6

di jul 03, 2007 19:56

Jan Lammers won Le Mans niet in de Canon Porsche maar in de Silk Cut Jaguar van TWR.
Verder heb ik altijd met veel meer plezier naar Verstappen gekeken als naar Albers, omdat Jos nogal eens gave acties had, en tuurlijk ook wel eens foutjes maakte echter onzichtbaar was hij nooit.
Vooral in de Arrows tijd heeft Jos mooie dingen laten zien.
Als Albers weg is kan ik er geen traan om laten...............

JeffRiesen15de
Full Member
Full Member

di jul 03, 2007 20:29

JAAAA dat was'm de Jaguar van TWR ook zo'n mooi ding.
Ach ja die goeie ouwe.............
nu 156 daarvoor:
Sud, Sud TI, Sprint, Giulietta 3x, Alfetta gtv,164 2x, 33 5x, 75 5x,156 en 146 2x.

paulsteeman
Guru
Guru

di jul 03, 2007 21:27

Beetje kort door de bocht misschien maar bij het zien van de situatie in de pits had ie gewoon door moeten rijden, dan maar 13 seconden verlies.
Had ie hem gewoon uit kunnen rijden.........
http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....

Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance

GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

di jul 03, 2007 21:33

Als ie 3 seconden had gewacht had ie m ook uit kunnen rijden.. :?
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

Terug naar “Het Forum Café”