Dat is waar! Als alles openligt en je weet niet meer waarom je dat gedaan hebt....Het wordt pas vervelend, als je iets vergeet of zo.

Dat is waar! Als alles openligt en je weet niet meer waarom je dat gedaan hebt....Het wordt pas vervelend, als je iets vergeet of zo.
Tot voor kort ik. O.a. één jaar zonder kachel (kortgesloten i.v.m. te heet in de zomer) en de winter daarna met een perfect werkende kachel.maar wie rijdt er nog s winters met een 75?
Voor mij is een 75 ook een winterauto hoor! Dan valt er makkelijker en meer te driften....maar wie rijdt er nog s winters met een 75?
poetsen doen ze hiernaast....(aan een Jag.)Voor mij is een 75 ook een winterauto hoor! Dan valt er makkelijker en meer te driften....maar wie rijdt er nog s winters met een 75?Of behoor je tot de poetsers club Rav??
En ik ook uiteraardmaar wie rijdt er nog s winters met een 75?
Ik herken dit ook en heb soms het vermoeden dat mijn afwatering (als die er tenminste is) niet werkt. Bij het aanzetten van de kachel verdampt dit water dan en komt er warme vochtige lucht binnen.Het is geen drama maar toch is het vreemd dat op het moment dat je de "rode knop" inschakeld, al is het maar net voorbij het "klikje, je in een sauna zit. Mijn giulietta's en andere 75 (1.8 carb) hadden het niet.
alvast dank voor de reacties
groet Jeff
ps. mocht ik er uitkomen laat ik het weten