ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

zo kan het ook

vr jun 29, 2007 15:19

misschien weer is zon zeikerig topic over zandvoort... maar ik mot echt een bretels gaan kopen!!! met de wtcc zakte alles al van me hol af toen ik de prijzen zag, maar ach het is maar voor een keertje...

dus ik denk... weet je wat gaat ik dit jaar ook naar de fia gt races in zolder. maak ik er een leuk weekeindje van. dus ik check ff de zolder website (mooie overgens) en ben gelijk maar een bretels gaan kopen. let op, ff het verschil -->

zandvoort: zon 45 euri gold card ex parkeerkaart van nog is een 10-tje geloof ik
zolder: weekeind kaart FIA GT, BTC en Belcar VOOR MAAR 15 EURI INCL PADDOCK!!!!!!!!

dus ik stel voor dat we met zn alle naar de FIA-GT races gaan in zolder ;-) of ik moet het verkeerd hebben begrepen maar dat is toch niet normaal meer :shock:
als ze dat nou ook is doen op die zandbaan zou idd de tribunes vol zitten

zow most ik ff kwijt hoor
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: zo kan het ook

vr jun 29, 2007 17:17

Zelfde geldt voor de RMU classics op Spa, veel meer lol voor een tientje slechts !
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

vr jun 29, 2007 19:32

Volgens mij op circuit Zolder parking 5 eurie met gratisshutteldienst van en naar de verschillende parkeer terreinen.
Bij DTM 2 jaar geleden parking zelfs gratis met shutteldienst
DTM kaartje ook maar iets van € 20.- (ga je toch nooit meer naar F1 met z'n absurde prijzen)
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr jun 29, 2007 23:33

Ik ben/ was een veelpleger als het gaat om bijwonen van allerlei m.n oldtimerraces. Veel fun, voor weinig poen. :D
Behalve op zandvoort dan. :wink:
M.u.v. het SS, ben ik daar in geen jaren meer geweest. Mij staat nog bij, dat ik de laatste keer dat ik bij zantvoort Italia was het eigenlijk te duur vond. Gelukkig was het dankzij de Scarb clubpas nog 50% korting. Heb ik het over het parkeerdrama nog niet eens gehad.

Lang leve Zolder, Francochamps, Nürburgring, etc. :D

Ook niet F1, dat moge duidelijk zijn.
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

vr jun 29, 2007 23:38

het is al vaker gezegd, en dan met name in de context versus F1.
Sgoed joh, dan reken je toch gewoon 200 voor een ... F1.
Prima.

Maar MIJ zien ze daar niet.

Bij Belcar/ FIA GT, en dat soort evenementen des te meer.......

Oh wonder why......
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

alfafox
Member
Member

za jun 30, 2007 00:22

zandvoort, wie wil daar nou nog komen,afgezien van een alfa/italiaanse dag dan,ik ga al 30 jaar[op een paar jaar na] naar de 24u francorchamps en daar zie ik 3 dagen en een nacht raceauto,s voor mijn neus en dat voor 25E,en als je even oplet kun jezelfs gratis kaarten downloaden voor sommige races in Zolder,kom daar maar eens om in zandvoort,en dan hebben we het nog niet over het parkeren en de wegen van en naar het circuit,het is gewoon een ramp.
alfas:te veel om op te noemen na 48 jaar alfa,s,en 22 jaar rallycross waarvan 13 jaar alfa gtv4/6.33rwd,giulietta2.0.nu 156ts sept.05

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: zo kan het ook

za jun 30, 2007 00:25

zandvoort, wie wil daar nou nog komen,afgezien van een alfa/italiaanse dag dan,ik ga al 30 jaar[op een paar jaar na] naar de 24u francorchamps en daar zie ik 3 dagen en een nacht raceauto,s voor mijn neus en dat voor 25E,en als je even oplet kun jezelfs gratis kaarten downloaden voor sommige races in Zolder,kom daar maar eens om in zandvoort,en dan hebben we het nog niet over het parkeren en de wegen van en naar het circuit,het is gewoon een ramp.
Goh Jan ,ik vond t nog lang duren eer je reageerde... :jumping:
Maar; gelijk heb je zeker!!
Grtz,fRank
PS as vrijdag mee naar Zolder? Squadra Italia kijken? :wink:

alfafox
Member
Member

za jun 30, 2007 00:31

gho,frank, ben je nog op,wat moest het nou wezen dommels of grols,je weet wel.mischien dak vanmiddag wel even langs kom.gr.jan.geeeuw gaaaapwelterusten.
alfas:te veel om op te noemen na 48 jaar alfa,s,en 22 jaar rallycross waarvan 13 jaar alfa gtv4/6.33rwd,giulietta2.0.nu 156ts sept.05

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: zo kan het ook

za jun 30, 2007 00:33

gho,frank, ben je nog op,wat moest het nou wezen dommels of grols,je weet wel.mischien dak vanmiddag wel even langs kom.gr.jan.geeeuw gaaaapwelterusten.
Dommelsch! 8)
Morgenmiddag werken helaas...Ochtend wel tuus..
Grtz,fRank

alfafox
Member
Member

za jun 30, 2007 21:56

oke,tstaat gereed,maar je lag vanmorgen ,toen ik langskwam, nog lekker te kuuten,ik dacht,niet storen,komt wel goed.gr.jan.

Alfa33
Advanced Member
Advanced Member

zo jul 01, 2007 15:37

Ach ja in NL kunnen ze maar beter alle races op de circuits opheffen.
A veel te duur
B waardeloze bereikbaarheid/ parkeer gelegenheid
C 30.000 vergunningen
D slecht voor het milieu
E Slecht voor omwonenden
F en de overheid kan dit lijstje vast nog wel met 90 punten uitbreiden.

In NL naar een circuit gaan is op deze manier echt geen moer aan, gelukkig zijn er in de omringende landen nog wel leuke circuits en races.
Wat dit betreft is Nederland echt op zn best......Voor leuke evenementen moet je echt niet in NL zijn, daar ben ik inmiddels echt wel achter gekomen
Nu: 156 2.5 v6
Gehad:
164 Super 2.0 TS, Alfa 33 1.7 16v, Alfa 145 TD, Alfa 33 1.7 i.e.

alfafox
Member
Member

zo jul 01, 2007 22:18

volledig mee eens,als je ziet wat er allemaal getolereerd word bij dat stomme voetbal,honderden M.E.rs inzetten, stadscentra venielen,openbaar vervoer vernielen,en de belastingbetaler maar betalen,ik bezoek nu zo,n 35 jaar autosportwedstrijden en heb daar nog nooit een M.E.er gezien,maar ja Nederland regeltjesland.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”