Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Vakantie: aan welke kant van de grens tanken?

vr jun 29, 2007 10:20

Yuri, je bent de frietpan vergeten te noemen :lol:

ik haat slingerende caravans :evil:
156

roberto
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

Re: RE: Vakantie: aan welke kant van de grens tanken?

vr jun 29, 2007 19:52

Ach, ieder zijn ding hoor, maar ik snap sowieso weinig van heel veel vakantiegangers... Dan werk je het hele jaar, koopt van je zuurverdiende centen een leuk huis, richt het in naar je zin, alles er op en er aan... En dan heb je 3 weken vrij.... Ga je in een fucking caravan op een winderige camping in de Dordogne staan. Geen comfort, het koken is ellende (en in de caravan koken doe je als Hollander, want iedere avond uit eten is DUUR!), fatsoenlijk poepen kun je niet en dus loop je met de pleerol over de camping naar een toilet waar 200 anderen gebruik van maken... En natuurlijk pik je nog even Zwarte Zaterdag mee op de Route du Soleil, met 2 oververhitte koters achterin. Voor vertrek dikke stress ('hebben we alles?' En met alles bedoel je dan ook álles: aardappels, pindakaas, de spelcomputer... je zou maar eens iets van thuis moeten missen!) Ja, reuze ontspannend allemaal. Vervolgens zit je de hele dag op een campingstoeltje met een lauw blik bier zouteloze vakantieromans te lezen, dus geestelijk ga je er ook niet echt op vooruit. Gelukkig heb je wel sandalen en sokken bij je, zodat je makkelijk als Hollander te herkennen bent in het dorp.
Geweldig, samengevat. :lol:
Nu: 33 1.7QV '89, 147 1.9JTDm 16v '08.
Gehad: 33 1.3 Junior '87, 33 1.7ie '91, 145 1.4TS '99, 75 1.8ie Imola '92, GTV6 '81, 156 SW 1.9JTD 8v '03, 147 1.9JTD 8v '06.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

vr jun 29, 2007 20:00

Ach, ieder zijn ding hoor, maar ik snap sowieso weinig van heel veel vakantiegangers... Dan werk je het hele jaar, koopt van je zuurverdiende centen een leuk huis, richt het in naar je zin, alles er op en er aan... En dan heb je 3 weken vrij.... Ga je in een fucking caravan op een winderige camping in de Dordogne staan. Geen comfort, het koken is ellende (en in de caravan koken doe je als Hollander, want iedere avond uit eten is DUUR!), fatsoenlijk poepen kun je niet en dus loop je met de pleerol over de camping naar een toilet waar 200 anderen gebruik van maken... En natuurlijk pik je nog even Zwarte Zaterdag mee op de Route du Soleil, met 2 oververhitte koters achterin. Voor vertrek dikke stress ('hebben we alles?' En met alles bedoel je dan ook álles: aardappels, pindakaas, de spelcomputer... je zou maar eens iets van thuis moeten missen!) Ja, reuze ontspannend allemaal. Vervolgens zit je de hele dag op een campingstoeltje met een lauw blik bier zouteloze vakantieromans te lezen, dus geestelijk ga je er ook niet echt op vooruit. Gelukkig heb je wel sandalen en sokken bij je, zodat je makkelijk als Hollander te herkennen bent in het dorp.
geen speld tussen te krijgen =D> =D> =D> =D>
Oh man, dit is helemaal top. Ik zie Yuri al helemaal schuimbekken achter zijn beeldscherm.
Fantastisch. :jumping:

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

vr jun 29, 2007 20:02

Je bedoelt dat hij niet eens de deur uit hoeft om gestressed te raken?

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr jun 29, 2007 20:05

Juist door zoiets eens te typen voorkom ik stress :wink: Binnenkort sta ik weer in real life tussen dezulken in de file op weg naar huis. Je zíet de kinderen achterin al zaniken 'zijn we er al bijna'? Dát is pas stress!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

AlfaJorrit
Full Member
Full Member

vr jun 29, 2007 20:40

Handige tip, dank daarvoor!

vwb vakantie gangers, ieder zijn meug!
1e Alfa Romeo 164 2.0 TS
2e Alfa Romeo 155 1.8 TS
3e Alfa Romeo 145 1,4 TS

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

vr jun 29, 2007 22:43

Tentje in de kofferbak, flaptop met M$ Autoroute mee en rijden maar. Eind van de dag kijken waar we zitten, in het campingboek kijken wat er zoal in de buurt is, intikken in Autoroute en we zijn onderdak voor die nacht. Zelf koken als we daar zin in hebben en uit eten als we dat niet hebben.

Da's mijn vakantie dit jaar, net als vorig jaar, alleen dit keer in zuidelijke richting i.p.v. noordelijke.
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Kunki_156TS

za jun 30, 2007 21:53

Luxemburg schijnt het ook goed te doen. Meteen en slof shag halen bij de benzinepomp is ook verdienstelijk en dezelfde shag als in NL :D
Ja, dat kan ik je aanraden, zeker als je het leuk vindt om een half uur in de file voor de pomp te staan in de hitte! ](*,)

---
Eric
Ik wou het zelf niet zeggen, maar je slaat de spijker op de kop! Ga lekker besparen op je brandstof.... Als je het daar van moet hebben, kun je beter niet op vakantie gaan en lekker in je achtertuin gaan zitten.... Dan haal je een slof shag bij de benzinepomp op de hoek en ga je bedenken hoeveel geld je wel niet uitgespaard hebt door thuis te blijven.:wink: :wink:

Mischien ben ik een uitzondering (ik hoop het niet) maar als ik op vakantie ben, kijk ik niet op een eurocent!
haha volgens mij heb ik een onderwerpje gemist. ik heb het ook niet over vakantie dan moet geld rollen :D maar een vriend van mij is vrachtwagen chaffeur en komt regelmatig door luxemburg dus die neemt altijs shag voor me mee. En ik moet zeggen dat merk je toch wel. :wink:

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

do jul 05, 2007 15:36

vanuit Oostenrijk, morgen naar Italie.

Kinderen zijn leuk, wij hebben geen stress :wink:

makkelijk om alles over een kam te scheren...
156

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”