Heeft iemand enig idee waar ik zou moeten zoeken? Ben net al ff op strooptocht geweest, zusje gasgeven en ik met de kop onder de motorkap, maar niets kunnen horen..

Mijns inziens zit het niet in het wiel dan wel de ophanging, dan zou het volgens mij constant moeten zijn. Het is puur rond de 3000 toeren...er komt vibratie ook bij te pas lees ik, wiellager versleten,versleten motorsteun,bovenste draagarm kogel versleten?
ik roep maar iets,je zou je rechtervoorkant eens kunnen opkrikken en wat met je wiel schudden--- speling zoeken.
Heel zeker van rechtsvoor, toch nog even gechecked..maar volgens mij hangt de bak 'vast' genoeg.....Weet je danwel zeker, dat het van rechtsvoor komt? Ik zit een beetje te denken aan een gescheurde baksteun, waardoor de schakelstang op de achterbrug kan vibreren. Dit geluid wordt dan natuurlijk versterkt/ getransporteerd door de pook. Dat is voor jouw gehoor in de auto natuurlijk ook rechtsvoor.
T is een 75 Andretti!! de bak links?Volgens mij zit de bak links???
De bovenste motorsteun, maar eerder denk ik aan de Multibelt of distributie....
kon best wel eens waar zijn...Vibratie + 3000 toeren. Ik denk dan aan het steunlager van de as. Schud door de hele wagen heen.
Als je dwars gaat klopt dat wel..T is een 75 Andretti!! de bak links? :lolVolgens mij zit de bak links???
of als je de auto van opzij bekijktAls je dwars gaat klopt dat wel..T is een 75 Andretti!! de bak links? :lolVolgens mij zit de bak links???