paar uurtjes werk en je kan erbij zonder brug.

Die cilinder kan je dan toch bij Frans kopen?Bedankt voor alle adviezen![]()
Ik heb een offerte voor het vervangen bij Frans van Poppel: zo'n 150 euro incl. onderdelen. De cilinder zelf kost -bij hem- 50 euro.
Zouden jullie daarvoor zelf gaan sleutelen? Patje's advies ga ik uiteraard doorgeven aan Frans.
Er heeft 2 dagen véél te weinig vloeistof in het reservoir gezeten (eigen schuld) en daardoor denk ik nu dat er domweg teveel lucht in zit én dat ik door te ontluchten de boel weer enigszins gangbaar kan maken tot 2 juli. Dat had ik natuurlijk eerder moeten melden, sorry daarvoor!
Bovendien krijg ik dit weekend nooit een cilinder (zou niet weten waar ik die zo snel vandaan moest toveren), ik heb een redelijk technische hulplijn bij-de-hand...
Nee, hij moet hem ook bestellen. Dat is overigens precies de reden dat ik vantevoren even langs gegaan ben bij hem. Bij een onderhoudsbeurt, een jaar of 2 geleden, bleek ook al dat de remblokken zoals die op mijn auto zitten afwijken van de standaard.... Toen moest -ie alleen even naar de zolderDie cilinder kan je dan toch bij Frans kopen?Bedankt voor alle adviezen![]()
Ik heb een offerte voor het vervangen bij Frans van Poppel: zo'n 150 euro incl. onderdelen. De cilinder zelf kost -bij hem- 50 euro.
Zouden jullie daarvoor zelf gaan sleutelen? Patje's advies ga ik uiteraard doorgeven aan Frans.
Er heeft 2 dagen véél te weinig vloeistof in het reservoir gezeten (eigen schuld) en daardoor denk ik nu dat er domweg teveel lucht in zit én dat ik door te ontluchten de boel weer enigszins gangbaar kan maken tot 2 juli. Dat had ik natuurlijk eerder moeten melden, sorry daarvoor!
Bovendien krijg ik dit weekend nooit een cilinder (zou niet weten waar ik die zo snel vandaan moest toveren), ik heb een redelijk technische hulplijn bij-de-hand...
Neuh.... hij heeft onlangs wel uitgebreid, maar zijn garage staat nog steeds gewoon in het pittoreske (en voor mijn 155 nu even onbereikbare) RiethovenNaar Belgie???![]()
Ik schrok alToen moest -ie alleen even naar zolder
Lang genoeg om 24 km file vandaag op de A67 te doorstaan iig, het gekke ding wilde toen ik thuis wegreed eigenlijk niet ontkoppelen (heb eerst het potje goed vol gegooid, slag was zo'n 15 mm denk ik). Nog geen 2 kilometer verder ging het al beter, en toen ik aankwam in Riethoven (3 uur laterOntluchten is gelukt, nu eens zien hoe lang -ie "op druk" blijft...