Lang  verhaal kort gemaakt: Vorig  jaar in Breda  2  berlina's  gekocht. Een ervan opgeknapt, de  ander gesloopt. Deze had  kenteken TH TX 81.
Deze  had  een half  kenteken, de  eignaar  had de  helft kwijt  geraakt, en ik kreeg de  rest mee, samen met de  wagen. Deze  ging  toch gesloopt dus  dat boeide  verder niet.
Wagen gesloopt, platen hangen aan de  muur  van de  garage, dit  aan de  eigenaar vermeld, en hem gezegd  stuur het resterend  kenteken op naar de  RDW om af  te  melden als ZELF GESLOOPT. (dat kan, weet ik uit  ervaring)
Hij vergeet dat, belt  mij vorige  maand  op. Bekeuring  gehad  op naam THTX81  voor  te  hard  rijden , 20 januari in Venhuizen. (noord  Holland?)
IEMAND rijdt dus ( hoogstwaarschijnlijk )in een Berlina  met deze  platen, zonder papieren, chassisnummer of  whatever. De  eigenaar geeft mij de  schuld . (kan ik me indenken, HIJ was  het zeker niet!) 
Volgens  mij heeft IEMAND Alfist bij mij in de  werkplaats  oid  de  nummers  gezien, of  zo, of  het verhaal gehoord, een set platen laten maken en diegene  rijdt  vrolijk rond....
KENT IEMAND DEZE WAGEN/ DIT KENTEKEN? Ik heb de  bekeuring  betaald  en de  rest geregeld. Maar Someone  is  gonna  pay!!!!!!
Kijk aub allen uit!!!!!!
Laat  weten! Kijken bij de  RDW heeft  natuurlijk geen zin. Want  daar staat wat we  al weten. Diegene  heeft  geen papieren, kentekenplaten oid ( zijn namelijk gele  platen, dus  nieuwe  kon ie  niet zomaar  aanvragen zonder papieren, ik denk dat ie  blauwe  platen heeft laten draaien, en daarom denk ik dat ze  daadwerkelijk onder een Berlina  zitten. Als  de  politie  dit  numer intoetst zien ze  dan nl. dat het idd  een Berlina  betreft.
Ramses, zat jij niet bij de  politie? Kun jij meer zien adhv het proces  verbaal nummer, of  de  foto achterhalen? Dan kom ik er wel uit!
Rik