Tonio
Guru
Guru

Re: het zwarte monster vandaag...

vr jun 22, 2007 22:40

Dat was mijn dag.
Hoe was de jouwe?
Als dit een baan was zou ik direct solliciteren!

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: het zwarte monster vandaag...

vr jun 22, 2007 22:50

Dat was mijn dag.
Hoe was de jouwe?
:roll:
Serieuze ruzie op het werk, gooide bijna de handdoek in de ring.
Om vijf uur naar moeders toe om een vette Videokaart in haar nieuwe compu te monteren. Voor de games natuurlijk. De compu is plat dus er moet een stuk van de metalen houder af.
Eerst testen met houder intact, alles werkt en ik zie meteen als een enorm verschil.
Daarna een deel van de metalen houder afknippen. Doet de compu opeens raar. Aan'...... uit'..... aan ...... uit ....... defrag ...... etc. Zweten, videokaart eruit. Niet meer te ruilen natuurlijk.
Oude kaart erin en starten lopen.
In de 75 van Zaandam naar Amsterdam. Alles gaat goed..... is de Schellingwoudebrug afgesloten. Geeft niet neem ik de Zeeburgertunnel wel. Afslag s114 zit helemaal vast... wat nu weer, is Piet heijntunnel afgesloten. Gelukkig kan ik de ring weer op. Hup naar Noord en de Ijtunnel. Ook daar wegopbreking en rijtje rijden. Kom ik thuis na 1,5 uur rijden, om een paar km's te overbruggen.
Gelukkig wel in de comfy 75 #-o
Nu thuis even hard trainen en forummen... pfffff heerlijk
Laatst gewijzigd door Alfa-Corazon op vr jun 22, 2007 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Jens Hoorn
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: het zwarte monster vandaag...

vr jun 22, 2007 22:54

Spannend
''Drive tastefully''

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: het zwarte monster vandaag...

za jun 23, 2007 15:05

drie weken geleden belande ik in een soortgelijke controle (die controle in het zuiden) met de Berlina, blazen, etc kwam er een oude agent bij staan en zei zo'n oudje die zijn altijd goed, mijn kinderen ondertussen wachtend in de auto. Chassisnr. controleren, hoe zijn de banden? ja meneer die zijn pas nieuw..

kon ik weggaan zonder boete, o nee we vinden toch altijd wat, mijn jongste zoon had geen stoelverhoger, pats 75 euro boete. de week ervoor had ik 114 euro vanwege te hard rijden om 7.15 in de ochtend

mevrouw agent zei nog, je bent een nette meneer, eentje is wel genoeg :evil:

stond een golfje met taartschep en sneeuwschuiver, alles erom heen, mocht niet meer rijden. Een poolse vrachtwagen en een volle bus werd naar binnen gehaald etc...een gezellige familie in een amerikaan...

Rik, jij hebt geluk gehad, normaal vinden ze altijd wel wat :wink:
156

Terug naar “Het Forum Café”