Jammer maar helaas, je moet ook niet in zo'n uithoek gaan wonenJammer, geen medereizigers vanuit het Noorden. Dan wordt me het uitje toch te kostbaar. Binnenkort m'n neefjes maar eens introduceren in het kartgebeuren op een baan wat dichterbij
Wat zei je??Jammer maar helaas, je moet ook niet in zo'n uithoek gaan wonenJammer, geen medereizigers vanuit het Noorden. Dan wordt me het uitje toch te kostbaar. Binnenkort m'n neefjes maar eens introduceren in het kartgebeuren op een baan wat dichterbij![]()
Hahah, no offenceWat zei je??Jammer maar helaas, je moet ook niet in zo'n uithoek gaan wonenJammer, geen medereizigers vanuit het Noorden. Dan wordt me het uitje toch te kostbaar. Binnenkort m'n neefjes maar eens introduceren in het kartgebeuren op een baan wat dichterbij![]()
![]()
![]()
![]()
Die maat kan gewoon mee hoor! Ik heb gereserveerd voor 8 tot 13 man, en aangezien we nog niet aan de 13 zitten is het geen probleemhai, laat even weten voor hoeveel je gereserveerd hebt, anders neem ik nog een maat mee. (die heeft ook een alfa, dus dat telt ook...)
Ik check morgen en anders bel je me even om 1130...
Rik
In Maarssendorp zit een lekkere ArgentijnHad jij in de tussentijd trouwens nog een leuke plek gevonden om wat te gaan 'knagen' ?