Zijn ze helemaal van de "GL" pot gerukt daar???
Belgen: autoliefhebbers verenigt u.

Dit verzin je niet.....
Hier ben ik het wel mee eens. Onze oude rommel gaat ook gewoon naar Afrika of Litauen etc. Daar rijden ze vrolijk verder. Kennelijk houdt vieze lucht op bij de grens. Onzinregel dus.Ik heb mij laten vertellen, maar durf dat niet als feit te verkondigen, dat in Japan een vergelijkbare regel geld waarbij alle “afdankertjes” al na ongeveer 3 jaar naar Nieuw Zeeland worden geëxporteerd omdat ze dan in Japan niet meer de weg op mogen. Gevolg: de vervuiling gaat elders gewoon door. Waar gaan straks de Belgische afdankertjes naar toe, vlak voordat ze eigenlijk zouden moeten worden ontmanteld? Ik gok op Afrika. Conclusie: In Afrika zijn ze uiteindelijk de lul met allemaal longkanker door fijnstof uit oude vervuilende Europese auto’s.
Tom, niet veralgemenen aub, het is niet omdat 1 Belg dit verzint dat ze dat allemaal kierewiet zijn...1 bevestiging !!! belgen zijn dus echt gewoon dom, dat kunnen ze ook alleen maar daar verzinnen.
Dat is gesprokenTom, niet veralgemenen aub, het is niet omdat 1 Belg dit verzint dat ze dat allemaal kierewiet zijn...1 bevestiging !!! belgen zijn dus echt gewoon dom, dat kunnen ze ook alleen maar daar verzinnen.![]()
Geen haar op m'n Belgisch hoofd dat er aan denkt mijn 33 in te leveren! Ik heb net geinvesteerd in zijn 2e leven! Veel van deze 'bejaarde' auto's zijn vaak creaties die nog met de meeste zorg behandeld worden. Ze zouden beter die 4x4 patser jeeps uit het stadsbeeld halen...
Auto's ouder dan 25 jaar is dan ook het enige voordeel dat je hier op autogebied (nog) kan hebben voor de rest worden weEigenlijk leven wij hiet in een autominnend land (is vast niemand met mij eens) noem mij één ander land, waar rijden in aode vervuilende auto's zo gestimuleerd wordt als in Nederland! (25 jaar en ouder geen houderschapsbelasting)