Mee karten:
-@PM
-Andretti
-Ba
-berlinista
-DJ
-Elogio
-Jan 75
-Speeder
Mee eten:
-@PM
-Andretti
-Ba
-berlinista
-DJ (jij hebt bij deze een optie op het eten

-Jan 75
-Speeder
Helemaal mee eens! Nu niet ineens allemaal afhaken hoor, this is gonna be FUN!Kom op assholes!!!!
Mee!!!!!
Karren!
En ik eet ook mee, dus als je nog een PB wilt... T staat hier!!!!!
Rik
Een man meer of minder zal inderdaad niets uitmaken. Als je er bent, ga je waarschijnlijk toch wel meeOk karten kom ik zeker, kan ik ook een optie nemen op het eeten? Zal toch niet zoveel uitmaken qua reservering voor een zondagavond?? Weet nog niet precies wat de planning is voor zondagavond vandaar.
Gr,
DJ
Relaxed man! Lijkt me een heel strak planzeker wel, ik laat je weten!
Zaterdag eet ik bij een maat in Maarssen, ik zoek uit, en wel bellen gelijk zondag erheen om te reserveren en met hoeveel man. Gaan we in het historische centrummetje van maarssen knagen! allemaal per alfa erheen...
Leuk!
Rik
zeker wel, ik laat je weten!
Zaterdag eet ik bij een maat in Maarssen, ik zoek uit, en wel bellen gelijk zondag erheen om te reserveren en met hoeveel man. Gaan we in het historische centrummetje van maarssen knagen! allemaal per alfa erheen...
Leuk!
Rik
Haha, jij ook al! Dat word nog wat, deze 'alfa' meetingzeker wel, ik laat je weten!
Leuk!
Rik
ik kom ook karten en eten, maar niet met een alfa, we zullen het met de jeep moeten doen.
ik kom alleen.Haha, jij ook al! Dat word nog wat, deze 'alfa' meetingKom je trouwen alleen, of neem je iemand mee?
Haha, zo had ik vorige keer een vriendin van me mee. Die ging eigenlijk nog best wel heel aardig over de baanik kom alleen.Haha, jij ook al! Dat word nog wat, deze 'alfa' meetingKom je trouwen alleen, of neem je iemand mee?
![]()
ik kan mijn vrouw wel meenemen, maar die zal op de baan niet harder dan 20 gaan.
dusss......![]()
![]()