fluiten hoor ik in alle versnellingen maar niet constant bij elk toerental. Hoe hoger het toerental hoe minder 'ie fluit.Bak openmaken. Bij goede olie zou het zingen weg moeten gaan door goed (opnieuw) inlopen van kroonwiel/pignon.niemand een antwoord?
Maar als dat het was zou je het in alle versnelljngen moeten horen. Misschien is je lager met rug wel kapot.
Of de baklagers bij de aandrijfassen. Ook je differentieel kan versleten zijn.
Oh ja bijgeluiden die steeds luider worden zou ik nooit negeren.
Eens houden die bijgeluiden op maar daar gaat meestal een boem aan vooraf.
Nogal wiedus. Je zit een nieuwe vraag te stellen ineen heel ander topic, waar de oplossing reeds lang op tafel lag.niemand een antwoord?
Weet iemand waar je die olie kunt kopen, en wat ie kost?Bij een 105 kun je er 75W 140 Saf Xj van Castrol ingooien, (Topklasse speras olie) maar of dit bij een Transaxle lukt vraag ik me af, omdat de bak en het differentieel in 1 unit zitten.Ik zou hierna eens informeren.
Als dit wel kan, kun je het geluidsniveau toch wel redelijk naar beneden brengen. Met al die Uniballs en nadere starre zaken is het natuurlijk vragen om problemen. Als je die dingen gebruikt, is het zaak je niet aan dergelijke geluiden te storen, want de herrie zal met het toenemen van de km's alleen maar erger worden. Niet voor niets wordt alles in rubbers opgehangen..
http://www.dutchpowertrading.nl geloof voor een bak/dif vullinkje dat je 50 euro kwijt bentWeet iemand waar je die olie kunt kopen, en wat ie kost?Bij een 105 kun je er 75W 140 Saf Xj van Castrol ingooien, (Topklasse speras olie) maar of dit bij een Transaxle lukt vraag ik me af, omdat de bak en het differentieel in 1 unit zitten.Ik zou hierna eens informeren.
Als dit wel kan, kun je het geluidsniveau toch wel redelijk naar beneden brengen. Met al die Uniballs en nadere starre zaken is het natuurlijk vragen om problemen. Als je die dingen gebruikt, is het zaak je niet aan dergelijke geluiden te storen, want de herrie zal met het toenemen van de km's alleen maar erger worden. Niet voor niets wordt alles in rubbers opgehangen..
Ben al bij de Brezan geweest, maar dat gaat niet lukken.