na heel wat weekendjes gesleuteld en gescholden te hebben is het dan eindelijk zover!
de 75 heeft weer een kenteken!
De eerste keer naar de rdw leverde niet zoveel op

Met een beetje hulp (AlfettaOwner bedankt!) de remmen nog een keertje ontlucht (achter is alles hagelnieuw), stuurhuis nagekeken en alle kleine dingetjes zoals lampen, gordels e.d nog een keer gecheckt te hebben was het weer tijd om naar Elsloo te vertrekken.
Gelukkig werkte school eindelijk een keertje mee en ik was vrijdags al om 6:10 bij het keuringsstation

zo trof ik het aan:

als 1e dus.
Leuk was dat er om ongeveer 6:45 alweer een stuk of 8 mensen stonden te wachten voor een keuring...
Dus om half 9 gelijk aan de beurt, auto naar binnen en vingers gekruist...
De keurmeester vond het blijkbaar een erg interessante auto, want bij elk dingetje vroeg hij om uitleg

Na een toch wel redelijk uitgebreide controle bleek alles goed te zijn! een klein beetje vocht in de koplamp en een grootlichtschakelaar die we niet konden vinden

Ik leek volgens hem een echte liefhebber en hij wou me graag weer de weg op sturen!
mooi! apk binnen!
Nu eindelijk de weg op en wat rijdt dat lekker! veel leuker als m'n pa z'n 156

en in Maastricht:

Natuurlijk moeten er nog wat dingetjes aan gedaan worden, hij moet wel een beetje
track day compatible worden:
- 30mm stabi
- ietsjes verlagen (maar eerst de oprit aanpassen

- andere deur rechtsachter (deur gewassen met zand)
- plekjes wegwerken (roest onder achterlichten en wielkastrand, foto's bedriegen! hij is lang niet zo mooi, maar dat komt later wel)
- metertjes erin (zie adapterplaat topic, van het weekend update!)
- kuipstoeltje, bilsteins e.d.
En aan het eind van het jaar het TB blok, waarschijnlijk.
Maar nu eerst lekker