Ik zou me ook even willen voorstellen. Ik ben Barend, 21 Jaartjes oud, student Lucht en Ruimtevaarttechniek te TU Delft.
Ik woon dan ook in Delft, en in het weekend verblijf ik bij mijn ouders te Wijk bij Duurstede.
Nu bezit ik zelf nog geen auto, maar ben er wel van plan een te kopen. De keus voor een Alfa was al snel gemaakt. De schuldige die het Alfa-virus bij mij heeft doen oplaaien is waarschijnlijk Speeder, een goede vriend van mij.
Sommige van jullie zullen mij nog wel wellicht (her)kennen van de Kart-uitjes in Huizen en Emmeloord, waar ik met Speeder mee was. Het uitje naar de fabrique ga ik natuurlijk ook proberen bij te zijn!

De Alfa waar ik mijn keus op het laten vallen, is een 75. Een naar mij inzicht mooie, snelle en niet al te dure auto zonder het sjonnie-imago. Natuurlijk wel een klusobject, maar aan techniek sleutelen doe ik graag.
Nu kreeg ik laatst een mailtje van Speeder, dat de 75 van Raimon te koop staat. Volgens Speeder een ideale 75 voor mij, en ik kan hem daar geen ongelijk in geven; mijn voorkeur gaat uit naar een katloze-TS, de kleur vind ik een der mooiste op een 75, en de staat van de auto lijkt ook zeer goed. Ik ga zeker kijken of het iets voor mij is.
Natuurlijk heb ik al het forum (en deels het oude) nagezocht op aandachtspunten etc, maar tips/adviezen zijn natuurlijk altijd welkom!