ik heb helemaal niets tegen golfjes of wat voor auto dan ook.
hiet staan ze nog wel eens op de parkeerplaats, ik sta soms met stomme verbazing te kijken wat een geld die jongens in hun geliefde autootje stoppen.
ik ben alfist in hard en nieren, maar kan een ander merk, gepimpt of niet, goed waarderen.
zij denken dat wij gek zijn, wij denken dat zij gek zijn.
zij rijden niet als maloten door het dorp, zij zijn namelijk net zo zuinig op hun autootje als de alfist.
gevaarlijke idioten zijn vaak niet de "petjes", het zijn vaak de mannen in een midlife crisis, die een snelle, mooie auto hebben gekocht, en altijd haast schijnen te hebben.
ja, die wannabee directeuren, dat als je de hond smorgens uitlaat, je nog wel eens opzij moet springen omdat mijnheer een ochtend humeur heeft omdat hij niet gen**kt heeft omdat hij bij zijn vrouw moest zijn.
nog iets, wat denk je van al die carriere vrouwen, die smorgens niet de tijd hebben om zich op te maken, en dat maar op de snelweg doen.

donateurnr:4456 giulia super '78 3.0 v6 156 2.0 ts '98 niet meer :75 3.0 V6 QV '90 , 75 3.0 V6 America '88 , sud 1.5 TI '83 , gtv 2.0 '83 , 75 2.0 carb '89 , 75 1.8 ts '90 , 164 2.0 ts '92 , 33 1.5 QV '90, 75 2.4 TD '90