afschieten die handel

Dit is toch alfa gerelateerdKan dit niet in één of ander filmpjes topic? Ik word tamelijk moe van de 100-den topics met leuke en véél minder leuke filmpjes... Wat mij betreft mag de rem sowieso op niet alfa-gerelateerde filmpjes maar dat terzijde. Iedereen die dat soort filmpjes leuk vind kent de sites waarop ze staan zelf ook wel...
Lekker een biertje drinken en loze discussies voeren. Tevens de ideale plek om je voor te stellen.
Jaja, dat klopt, maar als het de overhand van het forum neemt... Ach ja, ik zal wel zeuren ofzo, heel stom van me maar ik kom hier op het scarb-forum om mijn Alfa-level op peil te houden, scusi...Euh, in het cafe ben je toch min of meer vrij om te plaatsen wat je wilt?
Lekker een biertje drinken en loze discussies voeren. Tevens de ideale plek om je voor te stellen.
dat eerste zag ik ook snel in en dus die is inmiddels weer vertrokkenJa, maar er stond er net ook nog eentje met een op afstandsbestuurbare auto... Ging nergens over mijns inziens... Maar goed, wat betreft dat alfa-gerelateerde: was niet naar jou persoonlijk, meer in het algemeen naar de tig topics die op ieder forum hadden kunnen staan...
en daar hebben we ook nog massa's topics voorJaja, dat klopt, maar als het de overhand van het forum neemt... Ach ja, ik zal wel zeuren ofzo, heel stom van me maar ik kom hier op het scarb-forum om mijn Alfa-level op peil te houden, scusi...![]()
dat bestaat al, min of meerAnders een centraal topic filmpjes en spelletjes openen en daar alles posten
Perfect! Voortaan alles daarin en ik hoef maar één topic over te slaan!dat bestaat al, min of meerAnders een centraal topic filmpjes en spelletjes openen en daar alles posten![]()
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... e+filmpjes